Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9810
Title: Удосконалення методу оцінки динамічної навантаженості швидкісного рухомого складу залізниць
Other Titles: Совершенствование метода оценки динамической нагруженности скоростного подвижного состава железных дорог
Authors: Кравець, Володимир Вікторович
Keywords: залізничний транспорт
рухомий склад
високошвидкісний транспорт
швидкісні пасажирські вагони
блочно-матричні математичні моделі
нелінійна динаміка
динамічна навантаженість
інерціальні вимірювальні системи
безпека руху
железнодорожный транспорт
подвижной состав
высокоскоростной транспорт
скоростные пассажирские вагоны
блочно-матричные математические модели
нелинейная динамика
динамическая загруженность
инерциальные измерительные системы
безопасность движения
railway transport
rolling stock
high-speed transport
high-speed passenger cars
block-matrix mathematical models
nonlinear dynamics
dynamic load
inertial measurement systems
traffic safety
Issue Date: 7-Nov-2007
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Кравець, В. В. Удосконалення методу оцінки динамічної навантаженості швидкісного рухомого складу залізниць : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.07 / В. В. Кравець ; Дніпропетр. нац. ун-т зал. трансп. ім. акад. В. Лазаряна — Дніпропетровськ, 2007. — 25 с. Захист — 7 грудня 2007 р.
Abstract: UK: Дисертацію присвячено розробці алгоритмів оцінки динамічної навантаженості елементів конструкції швидкісного рухомого складу на основі інерціальних вимірювальних систем. Приведена базова математична модель просторового руху елементів конструкції у формі нелінійних рівнянь Ейлера-Лагранжа. Пропонується експериментально-обчислювальний метод розрахунку динамічної навантаженості конструкції залізничного вагону.
RU: Диссертация посвящена разработке алгоритмов оценки динамической нагруженности элементов конструкции скоростного подвижного состава на основе инерциальных измерительных систем. Приведена базовая математическая модель пространственного движения элементов конструкции в форме нелинейных уравнений Эйлера-Лагранжа. Предлагается экспериментально-вычислительный метод расчета динамической нагруженности конструкции железнодорожного вагона.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9810
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravets.pdf2,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.