Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/961
Title: | Дослідження і розробка принципових схем машин для земляних робіт (МЗР) інтенсифікуючої дії з вібросистемами модульного типу (ВСМТ) |
Other Titles: | Исследование и разработка принципиальных схем машин для земляных работ (МЗР) интенсифицирующего действия с вибросистемами модульного типа (ВСМТ) Research-and-Development of Principle Charts of Machines is For Earthmovings (MZR) of Intensifying Action with the Vibrosystems of Module Type (VSMT) |
Authors: | Главацький, Казимир Цезарович Черкудінов, Володимир Едуардович Небесний, Михайло Костянтинович |
Keywords: | інтенсифікація схема вібросистема модуль машина интенсификация схема вибросистема модуль машина intensification chart vibrosystem module machine КПММ |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Одеський національний політехнічний університет, Підйомно-транспортна академія наук України |
Citation: | Главацький, К. Ц. Дослідження і розробка принципових схем машин для земляних робіт (МЗР) інтенсифікуючої дії з вібросистемами модульного типу (ВСМТ) / К. Ц. Главацький, В. Е. Черкудінов, М. К. Небесний // Подъемно-транспортная техника. – 2011. – № 2. – С. 67–79. |
Abstract: | UK: Наведені принципові схеми МЗР інтенсифікуючої дії з ВСМТ, які можуть бути покладені в основу машин нового покоління. RU: Разработаны принципиальные схемы МЗР интенсифицирующего действия с ВСМТ, которые могут быть положены в основу машин нового поколения. EN: The of principle charts of MZR of intensifying action are resulted on VSMT, which can be fixed in basis of machines of new generation. |
Description: | К. Главацький: ORCID 0000-0002-3353-2543 |
URI: | http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/961 |
Appears in Collections: | Статті КПММ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Glavac_Cherk.pdf | 780,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.