Стан та перспективи розвитку енергетичної інфраструктури залізниць України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Центр інформації транспорту України, ТОВ "Цифрова типографія", Харків
Abstract
UK: В статті аналізуються статистичні показники роботи електрифікованих залізниць України, визначаються передумови та перспективні напрямки розвитку електроенергетики. Визначено, що найбільш рентабельними в умовах нестійкої вартості енергоносіїв виявляються перевезення електричним транспортом через закладену можливість диверсифікації виду первинних енергетичних ресурсів. Відносні втрати електроенергії в енергетичному балансі України останні роки знижуються й сягають величини 11%. У розрізі систем електропостачання залізничного транспорту для ділянок змінного струму характерний рівень технологічних втрат 5–8%, для ділянок із системою постійного струму — 14–16%, а в окремих випадках до 24%, що більше середнього рівня в балансі України.
RU: В статье анализируются статистические показатели работы электрифицированных железных дорог Украины, определяются предпосылки и перспективные направления развития электроэнергетики. Определено, что наиболее рентабельными в условиях неустойчивой стоимости энергоносителей оказываются перевозки электрическим транспортом через заложенную возможность диверсификации вида первичных энергетических ресурсов. Относительные потери электроэнергии в энергетическом балансе Украины последние годы снижаются и достигают величины 11%. В разрезе систем электроснабжения железнодорожного транспорта для участков переменного тока характерен уровень технологических потерь 5-8%, для участков с системой постоянного тока - 14-16%, а в отдельных случаях до 24%, что больше среднего уровня в балансе Украины.
EN: The article analyzes the statistical performance of electrified railways of Ukraine are defined background and perspective directions of power. Determined that the most profitable in terms of unstable energy costs are transportation through electric transport is the possibility of diversifying the type of primary energy resources. Relative losses in the energy balance of Ukraine last year reduced size and reach 11%. In terms of power supply systems for railway transport sections AC characteristic level of loss of 5-8% for areas with system DC - 14-16%, and in some cases up to 24% more average level in the balance of Ukraine.
Description
Keywords
електрифіковані залізниці, інфраструктура, статистичні показники, електроенергія, втрати, Smart Grid, электрифицированные железные дороги, инфраструктура, статистические показатели, электроэнергия, потери, electrified railway, infrastructure, statistical indicators, power loss, КИСЕ
Citation
Босий, Д. О. Стан та перспективи розвитку енергетичної інфраструктури залізниць України / Д. О. Босий // Українська залізниця. — 2016. — № 9 (39). — С. 58—62.