Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/941
Title: Застосування пакету MATLAB/Simulink для коп’ютерного моделювання перехідних аварійних режимів в системі тягового електропостачання залізниць України
Other Titles: Использование пакета MATLAB/Simulink для компьютерного моделирования переходных аварийных режимов в системе тягового электроснабжения железных дорог Украины
Use the Package MATLAB/Simulink for Computer Modeling Connecting Emergency Mode in System of Tractive Supply of the Ukraine Railways
Authors: Михаліченко, Павло Євгенович
Keywords: математична модель
система електричної тяги
коротке замикання
математическая модель
система электрической тяги
короткое замыкание
mathematical model
system traction electric power
short circuit condition
КТОЕ
КТЕМ
Issue Date: 2011
Publisher: Інститут електродинаміки НАН України, Київ
Citation: Михаліченко, П. Є. Застосування пакету MATLAB/Simulink для комп’ютерного моделювання перехідних аварійних режимів в системі тягового електропостачання залізниць України : [препринт] / П. Є. Михаліченко // Технічна електродинаміка. Тематичний вип. «Силова електроніка та енергоефективність». – 2011. – Ч. 2 – C. 210-214.
Abstract: UK: В статті представлені результати математичного моделювання короткого замикання в системі тягового електропостачання постійного струму без тягового навантаження. Як результат булі визначені перехідні електричні величини та характер їх зміни, які можуть бути застосовані для аналізу аварійного процесу.
RU: В статье представлены результаты математического моделирования короткого замыкания в системе тягового электроснабжения постоянного тока без тяговой нагрузки. Как результат были определены переходные электрические величины и характер их изменения, которые могут быть использованы для анализа аварийного процесса.
EN: The article deals with the description of the mathematical model the system traction electric power supply without loading in the short circuit condition and the result of the reserches this accident process. The transition quantity has been defined, and character their change too, which can use for the determined accidents processes.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/941
Appears in Collections:Статті КЕТЕМ
Статті КТOЕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mih_Zactoc_Simulink.pdfпрепринт162,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.