Підвищення якості оцінки працездатності залізничної колії за рахунок удосконалення розрахункових характеристик підрейкової основи

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006-04-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract
UKR: У даній роботі дослідження виконані з використанням системного підходу, що враховує різноманітність існуючих конструкцій залізничної колії в межах України. Науково обгрунтована розробка нової розрахункової методики з визначення інтервалу значень модуля пружності колії у вертикальній площині для різних конструкцій колії.
RUS: В данной работе исследования выполнены с использованием системного подхода, учитывающего разнообразие существующих конструкций железнодорожного пути в пределах Украины. Научно обоснована разработка новой расчетной методики по определению интервала значений модуля упругости пути в вертикальной плоскости для различных конструкций пути.
Description
І. Бондаренко: ORCID 0000-0003-4717-3032
Захист – 26 мая 2006 р.
Сканувала Камянська Н. О.
Keywords
залізниці, залізнична колія, підрейкові підстави, напружено-деформований стан, деформативність шляху, железные дороги, железнодорожный путь, подрельсовые основания, напряженно-деформированное состояние, деформативность пути, railway, a railway track, rail base, deflected mode, a deformation ways, КККГ
Citation
Бондаренко, І. О. Підвищення якості оцінки працездатності залізничної колії за рахунок удосконалення розрахункових характеристик підрейкової основи : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.06 / І.О. Бондаренко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2006. – 21 с.