Інші праці КЛ

Permanent URI for this collection

RU: Другие труды
EN: Other Works

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 119
  • Item
    Підвищення надійності тягового привода локомотива відповідно до вимог інтероперабельності
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Чухно, Артем Дмитрович
    UKR: Об’єктом дослідження у кваліфікаційній роботі є тяговий привод локомотива, а предметом – заходи щодо підвищення його ресурсу. Метою роботи є поліпшення показників працездатності тягового привода локомотива. Методи дослідження – математичне моделювання впливу конструкційних факторів на надійність елементів тягового приводу локомотива та аналітичне визначення показників надійності на основі статистичних даних з експлуатації. Проаналізовано технічний стан елементів тягового привода локомотивів депо регіональних філій «Придніпровська залізниця», «Одеська залізниця» та «Львівська залізниця». Для виявлення причин несправностей складено структурні схеми причинно-наслідкових зв’язків на підставі врахування їхнього аналізу – для визначення причин зносу зубчастої передачі електровозів ВЛ8, ВЛ10 та ВЛ80 та причин пошкодження редукторів тягового приводу електропоїздів ЕР2 та ЕР9. Досліджено сили, що діють в елементах тягового привода електровозів. Встановлено, що при зміні значень кута між лінією централі двигуна і площиною колії значення реакцій в рухомій опорі ТЕД залишаються постійними, при зміні значень відстані між точками підвіски двигуна значення реакції в рухомій опорі ТЕД зменшуються, а при зміні значень кута нахилу підвіски ТЕД значення реакції в рухомій опорі ТЕД збільшуються. Отже, найбільш раціонально використовувати підвішування ТЕД із зміненим значенням відстані між точками підвіски двигуна. На основі статистичних даних про експлуатацію МОП з підшипниками кочення розрахована їх надійність за граничним значенням радіального зазору між тілами кочення за моделлю «параметр – допуск». Результати роботи можуть бути застосовані в роботі локомотивних депо.
  • Item
    Удосконалення технологічних процесів під час виконання технічних обслуговувань та поточних ремонтів локомотивів відповідно до вимог інтероперабельності
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ханик, Святослав Васильович
    UKR: Кваліфікаційна магістерська робота на тему «Удосконалення технологічних процесів під час виконання технічних обслуговувань та поточних ремонтів локомотивів відповідно до вимог інтероперабельності» загальним обсягом 68 аркушів розрахунково-пояснювальної записки, яка складається з 4 розділів, містить 16 ілюстрацій, 16 таблиць та список літературних джерел з 18 найменувань. Об'єктом дослідження в дипломній магістерській роботі виступає система технічних обслуговувань та ремонтів магістральних тепловозів, а за мету дослідження обрано її удосконалення з урахуванням вимог інтероперабельності. Предмет дослідження – технологічні процеси системи ТО та ПР. В роботі розглянуто одну з базових складових системи утримання локомотивів – система управління технічним станом локомотивів. Під час виконання огляду та аналізу організації i управлiння системою ТО та ПР тягового рухомого складу досліджено сучасні підходи в технiчному обслуговуваннi та ремонтi тягового рухомого складу залiзниць, які базуються на діагностичних комплексах та відстежуванні зміни параметрів локомотивів в експлуатації. Аналіз органiзацiї i управлiння локомотивними депо при розподiлi на експлуатацiйну та ремонтну складові довів доцільність реструктуризації залізничного господарства й переходу до фірмового обслуговування рухомого складу, що має стабілізувати простій в ремонтах, скоротити витрати ремонтного господарства та зменшити кількість непланових ремонтів. Огляд системи технiчних обслуговувань та ремонтів для сучасного рухомого складу визначив необхідність узгодження експлуатаційних параметрів локомотивів з показниками надійності. Аналіз технологічних процесів при технічних обслуговуваннях та поточних ремонтах в локомотивному депо довів актуальність обраного напряму досліджень з урахуванням інтенсифікації різнотипних виробничих процесів ремонтного господарства й великого значення відсотка позапланових ремонтів. До розробки пропозицій з удосконалення технологічних процесів під час виконання технічних обслуговувань та поточних ремонтів локомотивів ми підійшли з аналізу експлуатаційної надійності тепловозів. На підставі аналізу відмов вузлів тепловозів ми визначили один з найбільш навантажених вузлів, для якого навели огляд пошкоджень. Для підвищення експлуатаційної надійності ми визначили найбільш актуальні методи визначення стану і опору ізоляції. Відповідно до статистичних даних відмов тягових електродвигунів ми виконали первинний аналіз статистичних даних про надійність, визначили основні характеристики та закону розподілу напрацювання тягових електродвигунів до відмови й визначили кількісні характеристики надійності. Шляхом проведення аналізу побудованих залежностей, в тому числі інтенсивності відмов із застосуванням диференційного обчислення, ми надали рекомендації щодо коригування міжремонтних періодів для тепловозів.
  • Item
    Поліпшення ходових якостей локомотивів з урахуванням європейських норм
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Спондич, Юрій Ігоревич
    UKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 31 рисунок та 5 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 93 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 41. Об'єктом досліджень є тяговий рухомий склад залізниць колії 1520 мм та 1435 мм (існуючий та перспективний). В магістерській роботі проаналізовано напрацювання вчених України, вітчизняні класичні праці та праці, що розміщені у реферативній базі даних SCOPUS, які присвячені темі дослідження. Встановлено, що у вітчизняній науці існують різні підходи до трактування поняття «рамна сила». Здійснено порівняння чинних в Україні вимог нормативних документів, що регламентують ходові якості рухомого складу і нормативних документів ЄС. Встановлено, що в Україні діють нормативні документи, які розроблені в державі-агресорі і які містять у собі принципи, що є відмінними від вимог європейських норм. Розроблено методику ходових випробувань рухомого складу за допомогою тензометричних колісних пар. Розглянуті конструкції різних типів тензометричних колісних пар та різні методи вимірювання сил взаємодії між колесом і рейкою. Запропоновано спосіб покращення ходових якостей рухомого складу шляхом впровадження колісних пар з примусовим поворотом у кривих. Проведені розрахунки показали зниження ключових показників, якими характеризуються ходові якості рухомого складу.
  • Item
    Підвищення надійності колісних пар рухомого складу в післяремонтний період відповідно до вимог інтероперабельності
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Панчишин, Андрій Володимирович
    UKR: Магістерська дипломна робота на тему «Підвищення надійності колісних пар рухомого складу в післяремонтний період відповідно до вимог інтерперабельності», вступу, чотирьох розділів, висновків, списку літератури із 12 найменувань, писку умовних скорочень. Загальний обсяг роботи складає 78 сторінки. Актуальність проблеми. В сучасних умовах євроінтеграції України необхідно приділити значну увагу взаємодії рухомого складу з рухомим складом європейських країн. Взаємодія залізниць включає в себе відповідність колії, рухомого складу, стандартів безпеки, електрифікації, інфраструктури та інше. Також і ремонтна база та база обслуговування рухомого складу має відповідати вимогам інтерперабельності які затвердженні у відповідних нормативних документах. Одним з найвідповідальніших елементів рухомого складу є його ходова частина, а саме колісні пари, які постійно взаємодіють з верхньою будовою колії, що безпосередньо впливає на безпеку руху. Тому в даній роботі виконаний аналіз несправностей колісних пар, розглянуті вимоги до колісних пар в різних європейських країнах та виконаний розрахунок надійності колісних пар після ремонту. Об'єктом дослідження у магістерській дипломній роботі є процес формування колісних пар після ремонту у відповідності до вимог інтерперабельності. Предметом дослідження є методи ремонту та формування колісних пар рухомого складу у відповідності до нормативних документів та стандартів. Метою роботи є розрахунок параметрів колісної пари рухомого складу в післяремонтний період з урахуванням європейських норм. Для досягнення мети поставлені такі задачі: − виконати огляд та аналіз несправностей колісних пар; − огляд сучасних європейських вимог до колісних пар різних типів; − виконати розрахунок міцності елементів колісної пари. Методи дослідження. Для вирішення сформульованих завдань використано сучасні методи математичного та тривимірного твердотільного моделювання. При моделюванні і розрахунку міцності пресової посадки та міцності осі після обточування використовувався програмний пакет SolidWorks Simulation. Матеріал дослідження. Розрахунки виконанані на основі вимог інтерпорабельності «Analysis of the basic parameters for maintaining the technical and operational compatibility of the 1520 mm and 1435 mm gauge rail systems at the commonwealth of independent states (cis)-european union (eu) border subsystem: rolling stock. Passenger carriages». Наукове значення. Наукова значущість роботи полягає у розрахунку колісних пар що експлуатуються на території України згідно вимог інтерпорабельності. Даний метод дослідження можна застосовувати для будь-яких типів рухомого колісних рухомого складу. Практична значимість. Практична значимість полягає у покращенні технології ремонту колісних пар рухомого складу з урахуванням умови міцності. Положення, які виносяться на захист. Огляд та аналіз методів формування колісних пар. Вимоги до колісних пар в європейських країнах. Розробка математичної твердотільної моделі колісної пари.
  • Item
    Удосконалення системи змащування моторно осьових підшипників локомотивів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лабецький, Василь Вікторович
    UKR: Магістерська дипломна робота на тему «Удосконалення системи змащування моторно-осьових підшипників локомотивів» у загальному обсязі 63 аркуші розрахунково-пояснювальної записки та складається з 4 розділів. Робота містить 18 ілюстрацій, 12 таблиць та список літературних джерел з 21 найменування. Об’єктом дослідження в роботі є моторно-осьовий підшипник. Метою роботи є підвищення ресурсу МОП локомотивів шляхом комплексної модернізації їх системи змащення, що передбачає застосування насосної циркуляційної подачі осьового мастила. Предмет дослідження – гідродинамічні процеси змащування. У роботі виконано огляд та аналіз систем змащування моторно-осьових підшипників локомотивів, розглянуто методи змащування моторно-осьових підшипників локомотивів, виконано оцінку розробок з підвищення ресурсу моторно-осьових підшипників, проаналізовано вплив електростатичної обробки мастила на процес змащення й розглянули фізичне моделювання зношування моторно-осьового підшипника тепловоза. Вказано, що існуючі системи змащення МОП локомотивів мають ряд недоліків, які обмежують їх ресурс. Такі недоліки запропоновано усунути шляхом удосконалення системи змащення, яке полягає у організації примусової циркуляції осьового мастила. Для можливості прогнозування роботи МОП в роботі розглянули методику розрахунку та виконано моделювання напружень у моторно осьових підшипниках. Для удосконалення системи змащування моторно-осьового вузла колісно-моторного блока локомотива виконано оцінку режимів тертя і змащування у підшипниках моторно-осівого підвішування ТЕД локомотивів. В роботі запропоновано нове конструктивне рішення моторно-осьового підшипника ковзання з підвищеною площею контакту і поліпшеним ущільненням робочої поверхні й системою примусового змащування поверхонь тертя, що враховує недоліки існуючих систем. Запропонована будова моторно-осьового підшипника ковзання локомотива з можливістю застосування примусової системи змащення робочих поверхонь має забезпечити більш якісне змащування на режимах низьких швидкостей руху при збереженні оптимальних режимів змащування на великих швидкостях, що в свою чергу має поліпшити надійність МОП, зменшити кількість непланових ремонтів та експлуатаційних витрат у локомотивному господарстві.
  • Item
    Удосконалення системи обліку роботи локомотивів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кривецький, Петро Володимирович
    UKR: Магістерська дипломна робота на тему «Удосконалення системи обліку роботи локомотивів» у загальному обсязі 72 аркуші розрахунково-пояснювальної записки та складається з 6 розділів. Робота містить 11 ілюстрацій, 6 таблиць та список літературних джерел з 18 найменувань. Об’єктом дослідження в роботі є експлуатаційна робота локомотивів. Метою роботи є висвітлення та дослідження актуальної для Укрзалізниці проблеми обліку перевізної роботи та її удосконалення. Предмет дослідження – експлуатаційні показники роботи локомотивів. У кваліфікаційній магістерській роботі вирішена задача вибору і обґрунтування нових показників раціонального використання, які більш точно оцінюють ефективність роботи локомотивів та депо у цілому. Вирішення цієї задачі дозволяє підвищити ефективність використання локомотивного парку за рахунок всебічного аналізу роботи локомотивів та впровадження заходів з удосконалення показників, що у кінцевому результаті приведе до значного економічного ефекту. На підставі розрахованих результатів, визначена необхідність впровадження та обліку у першу чергу такого показника як оборот локомотива, розрахований економічний ефект введення цього показника. В результаті було зроблено були отримані наступні результати: скорочення приписного парку локомотивів, що використовуються у вантажному русі, а також спостерігається значне скорочення експлуатаційних витрат, що якісно буде впливати на роботу депо в подальшому. Згідно з тяговими розрахунками, запропоновано оцінку виконувати показником ефективності поїздки, який враховує витрати енергоресурсів на тягу, час у дорозі, масу складу та протяжність ділянки. Цей показник більш точно описує результати тягових розрахунків і, прогнозовано, фактичних поїздок. При порівнянні значень вказаного показника можна стверджувати, що він більш повно описує поїздку з урахуванням параметрів які важливі не тільки для служби тяги, а й для інших, що є важливим з точки зору інтероперабельності.
  • Item
    Поліпшення техніко-економічних показників рухомого складу під час експлуатації у міжнародному сполученні
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Коваль, Олег Ігоревич
    UKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 21 рисунків та 20 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 81 сторінку. Кількість використаних літературних джерел – 31. Об'єктом досліджень є дизель-поїзди, які використовуються для міжнародних пасажирських перевезень. В магістерській роботі проаналізований доробок вітчизняних та закордонних учених у питанні покращення техніко-економічних показників використання рухомого складу у міжнародному сполученні, проаналізована існуюча схема організації пасажирських перевезень на ділянці Коломия – Рава Руська – Варшава та надано опис і технічні характеристики рухомого складу, що задіяний у перевезеннях. Вибрано техніко-економічні показники, які будуть визначатися у подальших розділах, приведено їх позначення до рекомендацій ОСЗ та подана методика їх розрахунку. Розраховано техніко-економічні показники при існуючій системі організації перевезень, подано пропозиції щодо удосконалення схеми обороту дизель-поїздів на ділянці, складено розклад та графік руху для удосконаленої схеми та розраховано техніко-економічні показники використання рухомого складу. Запропонована технічні рішення щодо приведення вітчизняного пасажирського рухомого складу до вимог інтероперабельності.
  • Item
    Удосконалення системи управління парком локомотивів на основі результатів діагностування технічного стану
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Груник, Назарій Степанович
    UKR: Об’єктом дослідження є система управління парком локомотивів. Метою роботи є зменшення витрат на експлуатацію, підвищення надійності та забезпечення безпеки за рахунок впровадження засобів технічного діагностування. Методи дослідження – методи аналізу надійності та технічної діагностики. Магістерська робота присвячена питанню взаємодії та сумісності в локомотивному господарстві визначено необхідність забезпечення ефективності та оптимального функціонування залізничних транспортних систем. Розглянуто основні поняття та визначення інтероперабельності, включаючи вимоги стандартів та переваги і виклики інтероперабельних рішень. Виконано аналіз існуючих систем управління локомотивами, зосереджуючись на світовому та національному рівнях. Розглянуто застосування діагностичної інформації для розробки систем управління локомотивним парком.
  • Item
    Підвищення безпеки руху за рахунок впровадження засобів технічного діагностування локомотивів в експлуатації
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Буката, Ігор Вікторович
    UKR: Дипломна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 8 рисунків та 4 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 55 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 17. Об'єктом досліджень є засоби технічного діагностування рухомого складу. В магістерській роботі: - проаналізовано загальний стан проблеми використання засобів технічного діагностування для забезпечення безпеки руху, запнопоновано методичні основи технічного діагностування рухомого складу та сформулювано діагностичну задачу у математичній формі; - на основі моделі причинно-наслідкових зв’язків виникнення дефектів рухомого складу розроблено пропозиції з впровадження бортових систем технічного діагностування локомотивів; - на основі світового досвіду впровадження станціонарних систем діагностування локомотивів запропоновано такі системи до впровадження на залізничному транспорті України.
  • Item
    Оцінка ризиків при виборі системи утримання локомотивів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Баран, Павло Йосипович
    UKR: Дипломна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 13 рисунків та 6 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 64 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 20. Об'єктом досліджень є система утримання рухомого складу на залізницях України. В магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел, присвячених науково-технічній задачі удосконалення системи утримання локомотивів на основі оцінки ризиків, аналіз існуючої системи утримання рухомого складу в Україні та методи технічного обслуговування рухомого складу, що застосовуються у країнах ЄС. Запропонована методика оцінки ризиків у системі технічного утримання локомотивів, наведено відповідний математичний апарат. Наведено приклад оцінки ризиків при утриманні струмоприймачів рухомого складу.
  • Item
    САПР в локомотивному господарстві
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Очкасов, Олександр Борисович; Бобирь, Дмитро Валерійович; Десяк, Андрій Євгенійович
    UKR: Навчально-методичні рекомендації містять систематизовані нормативно-довідникові відомості та методику необхідні для виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «САПР в локомотивному господарстві». Для студентів усіх форм навчання освітнього ступеня «бакалавр» за ОПП «Локомотиви та локомотивне господарство» спеціальності 273 «Залізничний транспорт».
  • Item
    Гідравлічні передачі локомотивів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Боднар, Борис Євгенович; Бобирь, Дмитро Валерійович
    UKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами всіх форм навчання спеціальності 273 «Залізничний транспорт» ОПП «Локомотиви та локомотивне господарство» під час практичних занять з дисципліни «Гідравлічні передачі локомотивів». Навчально-методичні рекомендації містять загальні вимоги, розрахункові нормативи, довідкові данні та методику виконання практичних робіт.
  • Item
    Теорія та конструкція локомотивів. Оцінка динамічних якостей ло-комотива під час руху кривими ділянками колії
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Бобирь, Дмитро Валерійович; Кислий, Дмитро Миколайович; Десяк, Андрій Євгенович
    UKR: Методичні рекомендації призначені для використання студентами всіх форм навчання спеціальності 273 «Залізничний транспорт» ОПП «Локомотиви та локомотивне господарство» під час виконання курсового проєкту з дисципліни «Теорія та конструкція локомотивів» та дипломного проєктування. Методичні рекомендації містять методику виконання розрахунку динамічних показників при вписуванні локомотива в криву й побудови динамічного паспорта в горизонтальній площині.
  • Item
    Поздовжнє розважування локомотивів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Бобирь, Дмитро Валерійович; Кислий, Дмитро Миколайович; Боднар, Євген Борисович
    UKR: Методичні рекомендації призначені для використання студентами всіх форм навчання спеціальності 273 «Залізничний транспорт» ОПП «Локомотиви та локомотивне господарство» під час виконання контрольної роботи, курсового проєкту з дисципліни «Теорія та конструкція локомотивів» та дипломного проєктування. Методичні рекомендації містять загальні вимоги, розрахункові нормативи, довідкові данні та методику виконання поздовжнього розважування локомотивів.
  • Item
    Логістичні процеси в експлуатації та ремонті локомотивів
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Боднар, Борис Євгенович; Капіца, Михайло Іванович; Боднар, Євген Борисович
    UKR: У навчальному посібнику викладено поняття, сутність, зміст, етапи розвитку та інші характеристики логістичних процесів. Розглянуті структури логістичного управління та методи управління виробничими процесами і матеріальними потоками на локомотиворемонтному підприємстві. Призначений для опанування навчальної дисципліни «Логістичні процеси в експлуатації та ремонті локомотивів» зі спеціальності «Залізничний транспорт» за ОПП «Локомотиви та локомотивне господарство». Ліцензовано за ліцензією Creative Commons Attribution (CC BY-NC-SA 4.0).
  • Item
    Загальний курс транспорту
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Капіца, Михайло Іванович; Кислий, Дмитро Миколайович; Десяк, Андрій Євгенійович
    UKR: У підручнику викладено загальні відомості про транспортну систему України та світу в цілому, також показаний зв'язок усіх видів транспорту між собою, який утворює єдину транспортну систему. Приведена техніко-економічна характеристика основних видів транспорту, основні переваги та недоліки, схеми та порівняння видів транспорту між собою. Розглянуті основні засади організації перевізного процесу, сучасні тенденції розвитку транспорту та транспортної системи в цілому, наукові проблеми та шляхи їх вирішення. Підручник призначений для опанування навчальної дисципліни «Загальний курс транспорту» зі спеціальності 073 «Менеджмент». Ліцензовано за ліцензією Creative Commons Attribution (CC BY-NC-SA 4.0).
  • Item
    Методологія інженерної діяльності
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Бобирь, Дмитро Валерійович; Сердюк, Володимир Никандрович
    UKR: Методичні вказівки містять матеріали для вивчення та розв’язання творчих інженерних задач. Для студентів денної та безвідривної форм навчання спеціальності «Локомотиви та локомотивне господарство».
  • Item
    Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи за спеціальністю 273 «Залізничний транспорт» ОП «Локомотиви та локомотивне господарство»
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Боднар, Борис Євгенович; Бобирь, Дмитро Валерійович; Боднар, Євген Борисович
    UKR: Методичні рекомендації містять вступ, основні правила та етапи виконання кваліфікаційної роботи, а також вимоги до її оформлення. Методичні рекомендації розроблені з метою допомогти здобувачам вищої освіти під час планування структури, обсягу, змісту та оформлення кваліфікаційної роботи відповідно до встановлених вимог. Методичні рекомендації розроблено для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 273 «Залізничний транспорт» ОП «Локомотиви та локомотивне господарство».
  • Item
    Технічне переоснащення цеху ПР-3 локомотивного депо Ш
    (Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кравцов, Олександр Андрійович
    UKR: Кваліфікаційна робота складається з пояснювальної записки та графічної частини. Пояснювальна записка складається з трьох розділів на 78 сторінках, налічує 10 ілюстрацій, 10 таблиць та 11 літературних джерел. Об’єктом дослідження у роботі є процес технічного переоснащення цеху ПР-3 та ремонту дизелів тепловозів депо ім. Т. Шевченко. Метою роботи е аналіз якісних і кількісних показників роботи депо та поліпшення показників ремонту за рахунок технічного переоснащення тепловозоремонтного виробництва. Проаналізовано технічний стан локомотивів депо та запропоновано певні заходи щодо технічного переоснащення цеху ПР-3, а саме позицію ремонту колісно-моторних блоків, лазерний вимірювач блоків дизелів СКБД-3 та прес для тарирування пружин візків локомотивів. Для підвищення якості ремонту дизеля та зниження часу ремонту на основі детальних розрахунків запропонований кантувач. Виконано перевірочний розрахунок пересувної рами кантувача на згин, розрахунок привода кантувача (визначено зусилля, що діють на привод, виконано кінематичні розрахунки, розрахунок тихохідної та швидкохідної передач з підбиранням матеріалу, виконані теплові розрахунки, перевірочні розрахунки шпонкових з’єднань, з’єднувальних муфт, хвостовика вала кантувача на зріз, фіксатора положення рухомої рами). Результати роботи можуть бути застосовані в роботі локомотивних депо.
  • Item
    Стенд для випробування тягових генераторів постійного та змінного струмів магістральних і маневрових тепловозів
    (ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Красильников, Володимир Микитович; Сердюк, Володимир Никандрович; Сидоренко, Юрій Олегович
    UKR: Стенд для випробування тягових генераторів постійного та змінного струмів магістральних і маневрових тепловозів складається з приводного електродвигуна та тягового генератора постійного або змінного струму, які з'єднані між собою загальною опорною муфтою і встановлені на фундаментній рамі, причому обмотки якоря та обмотки незалежного збудження випробувальних машин підключені до трифазних керованих випрямлячів, а до виходу генератора підключені контрольно-вимірювальні прилади та перемикаючі пристрої. Для розширення функціональних можливостей випробувальний стенд містить додатковий перехідний фланець для з'єднання з загальною опорною муфтою та тяговими генераторами