Дослідження особливостей взаємодії колії і рухомого складу в зоні хрестовини стрілочного переводу з залізобетонними брусами

Loading...
Thumbnail Image
Date
1998-04-20
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. А. Лазаряна
Abstract
UK: Розроблена нова методика виміру поверхні кочення хрестовини і удосконалена методика розрахунку всього спектра вертикальних нерівностей в межах конкретної хрестовини. Одержано цифрові дані, що характеризують стан бандажів колісних пар піввагонів, які обертаються на мережі доріг України в сучасних умовах експлуатації.
RU: Разработана новая методика измерения поверхности качения крестовины и усовершенствованная методика расчета всего спектра вертикальных неровностей в пределах конкретной крестовины. Получены цифровые данные, характеризующие состояние бандажей колесных пар полувагонов, которые вращаются на сети дорог Украины в современных условиях эксплуатации.
Description
Keywords
залізниці, рухомий склад, нерівність, хрестовини, залізобетонні бруси, персональні ЕОМ, колісні пари, железной дороги, подвижной состав, неравенство, крестовины, железобетонные брусья, персональные ЭВМ, колесные пары, railway, rolling stock, inequality, сrossings, reinforced concrete bars, personal computers, mounted wheels, КККГ
Citation
Мойсеєнко, К. В. Дослідження особливостей взаємодії колії і рухомого складу в зоні хрестовини стрілочного переводу з залізобетонними брусами : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.06 / К. В. Мойсеєнко ; Дніпропетр. ін.-т інж. зал. трансп. – Дніпропетровськ, 1998. – 18 с. Захист – 21 травня 1998 р.