Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9002
Title: Аналіз прийнятої методики розрахунку часу сповіщення та ділянки наближення залізничних переїздів
Other Titles: Анализ принятой методики расчета времени оповещения и участка приближения железнодорожных переездов
Analysis of the Current Methods of Calculation Time Notifications and the Approaching Plot of the Railway Crossings
Authors: Болжеларський, Ярослав Володимирович
Возняк, Олег Михайлович
Куйбіда, Андрій Степанович
Keywords: залізничний переїзд
безпека руху
зіткнення
час сповіщення
ділянка наближення
швидкість руху
автопоїзд
железнодорожный переезд
безопастность движения
столкновение
время оповещения
участок приближения
скорость движения
автопоезд
railway crossing
road safety
collision
time of notification
section of approach
rate of movement
articulated truck
КРС (ЛФ)
КТТ (ЛФ)
Issue Date: 2012
Publisher: Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ
Citation: Болжеларський, Я. В. Аналіз прийнятої методики розрахунку часу сповіщення та ділянки наближення залізничних переїздів / Я. В. Болжеларський, О. М. Возняк, А. С. Куйбіда // Залізничний транспорт України. — 2012. — № 6. — С. 3—7.
Abstract: UK: Проаналізовано існуючу методику розрахунку часу сповіщення та ділянки наближення залізничних переїздів. Встановлено, що вимога до швидкості руху автомобіля при перетині залізничних переїздів є нечіткою і висуває жорсткі вимоги щодо швидкісного режиму довгих автопоїздів. До відома водіїв вказана вимога не доводиться, що є однією з причин зіткнень на залізничних переїздах. Запропоновано шляхи вирішення проблеми.
RU: Проанализирована существующая методика расчета времени оповещения и участка приближения железнодорожных переездов. Установлено, что требование к скорости движения автомобиля при пересечении железнодорожных переездов является нечетким и определяет жесткие условия скоростного режима длинных автопоездов. К сведению водителей указанное требование не доводится, что является одной из причин столкновений на железнодорожных переездах. Предложены пути решения указанной проблемы.
EN: The current method of calculating time notification and areas approaching railway crossings is analyzed. The requirement for the car speed while crossing the railways is ambiguous and it raises strict requirements for speed mode of long road trains is established. The mentioned specification is not brought to the drivers’ notion which is one of the causes of collisions at the railway crossings. The ways of solving this problem are proposed.
Description: Я. Болжеларський: ORCID 0000-0002-4787-1781; О. Возняк: ORCID 0000-0002-7163-9026
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9002
Appears in Collections:Статті КРС (ЛФ)
Статті КТТ (ЛФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bolzhelarskyi.pdf5,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.