Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8900
Title: Методика проведення досліджень при вирішенні проблем розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення
Other Titles: Методика проведения исследований при решении проблем развития туристических компаний, использующих железнодорожные перевозки
The Methodology of Research in Solving Problems of Travel Companies That Use Rail Transportation
Authors: Марценюк, Лариса Володимирівна
Марценюк, Лариса Владимировна
Martsenyuk, Larisa V.
Martseniuk, Larysa V.
Keywords: залізниця
туризм
залізничний туризм
оглядові екскурсії
туристичний потік
туристичний маршрут
туристичний поїзд
залізничний тур
железная дорога
железнодорожный туризм
обзорные экскурсии
туристический поток
туристический маршрут
туристический поезд
железнодорожный тур
tourism
railway tourism
sightseeing tours
the flow of tourists
a tourist route
tourist train
train tour
КЕМ
Issue Date: 2016
Publisher: Чорноморський державний університет імені Петра Могили, Миколаїв
Abstract: UK: Підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту – це одне із головних завдань, що стоїть перед ПАТ «Українські залізниці». Підвищення обсягів пасажирських перевезень можливе за рахунок надання нових видів послуг, наприклад, залізничних екскурсій. Але у головній залізничній кампанії України немає сучасного рухомого складу, який би можна було б надавати туристам, а також бракує коштів на оновлення рухомого складу та об’єктів інфраструктури. Залучення інвестицій вітчизняних та іноземних інвесторів – один із засобів подолання проблем. Для раціонального вирішення вказаних проблем необхідно розробити комплексну науково-обґрунтовану методику, яка буде включати низку наукових підходів, принципів та наукових розробок щодо визначення туристичного бізнесу в Україні з використанням існуючих вузьких та широких залізничних колій. Метою статті є визначення послідовності вирішення проблеми розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення; розробка варіантів моделей організації туристичних компаній, що будуть використовувати залізничний транспорт; визначення головних економічних інтересів учасників туристичного бізнесу. В результаті запропонованих автором заходів очікується зростання пасажиропотоку на залізниці, підвищення іміджу українських залізниць всередині країни та за її межами, залучення додаткових коштів на оновлення застарілої інфраструктури та рухомого складу, відновлення об’єктів культурно-історичного значення, створення нових робочих місць, зниження міграційних процесів на західній Україні. У статті запропоновано нову методику проведення досліджень при вирішенні проблем розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення. В результаті використання запропонованої автором методики очікується підвищення рентабельності діяльності приватних туристичних кампаній та державних перевізників.
RU: Повышение конкурентоспособности железнодорожного транспорта - это одно из главных задач, стоящих перед ОАО «Украинские железные дороги». Повышение объемов пассажирских перевозок возможно за счет предоставления новых видов услуг, например, железнодорожных экскурсий. Но в главной железнодорожной кампании Украины нет современного подвижного состава, который бы можно было бы предоставлять туристам, а также не хватает средств на обновление подвижного состава и объектов инфраструктуры. Привлечение инвестиций отечественных и иностранных инвесторов - одно из средств преодоления проблем. Для рационального решения указанных проблем необходимо разработать комплексную научно-обоснованную методику, которая будет включать ряд научных подходов, принципов и научных разработок по определению туристического бизнеса в Украине с использованием существующих узких и широких железнодорожных путей. Целью статьи является определение последовательности решения проблемы развития туристических компаний, использующих железнодорожные перевозки; разработка вариантов моделей организации туристических компаний, которые будут использовать железнодорожный транспорт; определение основных экономических интересов участников туристического бизнеса. В результате предложенных автором мероприятий ожидается рост пассажиропотока на железной дороге, повышение имиджа украинских железных дорог внутри страны и за ее пределами, привлечения дополнительных средств на обновление устаревшей инфраструктуры и подвижного состава, восстановление объектов культурно-исторического значения, создание новых рабочих мест, снижение миграционных процессов на западной Украине. В статье предложена новая методика проведения исследований при решении проблем развития туристических компаний, использующих железнодорожные перевозки. В результате использования предложенной автором методики ожидается повышение рентабельной деятельности частных туристических кампаний и государственных перевозчиков.
EN: Improving the competitiveness of rail transport - one of the main challenges facing the JSC "Ukrainian Railways". Increase in passenger traffic is possible through the provision of new services, such as railway excursions. But the main railway campaign in Ukraine there is no modern rolling stock, which would could provide tourists and not enough money to upgrade rolling stock and infrastructure. Attracting investment - one of the means to overcome the problems. For rational solutions to these problems is necessary to develop a comprehensive science-based methodology, which will include a number of scientific approaches, principles and scientific research to determine the tourist business in Ukraine using the existing narrow and wide tracks. The purpose of the article is a new method of research in solving the problems of development of tourism companies that use rail transportation. Also determined the sequence of solving the problem of development of tourism companies that use rail transportation. In addition, the author developed variants of models of organization of tourist companies, which will use the rail and identified the main economic interests of participants of the tourism business. The use of this technique is expected to improve the profitability of private tourist campaigns and public carriers.
Description: Марценюк, Л. В. Методика проведення досліджень при вирішенні проблем розвитку туристичних компаній, що використовують залізничні перевезення: [препринт] / Л. В. Марценюк // Інвестиції: практика та досвід. — 2016. — № 6. — С. 32—37. Режим доступу: http://www.investplan.com.ua/pdf/6_2016/7.pdf.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8900
http://www.investplan.com.ua/pdf/6_2016/7.pdf
Appears in Collections:Статті КЕМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martsenyuk.pdf190,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.