Розробка технології контролю та утримання залізничної колії із скріпленням типу КПП-5

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Державний економіко-технологічний університет транспорту, Київ
Abstract
UKR: Стратегічним напрямом розвитку залізничного транспорту України є підвищення швидкості руху поїздів, що суттєво залежить від покращення якості ведення колійного господарства. Одночасно з цим, стратегічним напрямком є впровадження ресурсозберігаючих технологій утримання залізничної колії, з метою досягнення найбільшого економічного ефекту від їх впровадження, з дотриманням безпеки руху поїздів при підвищенні швидкості руху. Реалізація цієї мети можлива за рахунок розробки рекомендацій та технології утримання залізничної колії зі скріпленням типу КПП-5. В роботі приведені дослідження, метою яких є підсилення надійності роботи вузла скріплення типу КПП-5 протягом всього терміну експлуатації. Розроблена та обґрунтована технологія контролю і утримання залізничної колії зі скріпленням типу КПП-5.
RUS: Стратегическим направлением развития железнодорожного транспорта Украины является повышение скорости движения поездов, что существенно зависит от улучшения качества ведения путевого хозяйства. Одновременно с этим, стратегическим направлением является внедрение ресурсосберегающих технологий содержания железнодорожного пути, с целью достижения наибольшего экономического эффекта от их внедрения, с соблюдением безопасности движения поездов при повышении скорости движения. Реализация этой цели возможна за счет разработки рекомендаций и технологии содержания железнодорожного пути со скреплением типа КПП-5. В работе приведены исследования, целью которых является усиление надежности работы узла скрепления типа КПП-5 в течение всего срока эксплуатации. Разработана и обоснована технология контроля и содержания железнодорожного пути со скреплением типа КПП-5.
ENG: Train speed increasing is a strategic direction of the railway transport development in Ukraine. First of all, the movement speed significantly depends on improv-ing the quality of maintaining railroad facilities. At the same time, it is necessary to introduce the resource-saving technologies of railway track maintenance with a view to achieve the greatest economic impact. In the process of the increasing speeds, it is necessary to adhere the traffic safety rules. The implementation of this idea is possible due to the development of recommendations and control technology of the railway track fastening with type KПП-5. The research for increase the reliability of the fastening node with type КПП-5 throughout the maintenance period are given in this article. The main provisions, elastic and residual deformation assessment methodology in the rail fastening elements such as КПП-5 and their impact on the work node during the maintenance period were investigated. The control technology and maintenance of railway track fastening with type КПП-5 was developed and substantiated in this article.
Description
Р. Маркуль: ORCID 0000-0002-7630-8963
Keywords
скріплення типу КПП-5, сила притискання рейки, технологія контролю та утримання залізничної колії зі скріпленням типу КПП-5, скрепление типа КПП-5, сила прижатия рельса, технология контроля и содержания железнодорожного пути со скреплением типа КПП-5, fastening type KПП-5, force of pressing of a rail, technology of control and the maintenance of a way with a fastening type KПП-5, КККГ
Citation
Маркуль, Р. В. Розробка технології контролю та утримання залізничної колії зі скріпленням типу КПП-5 / Р. В. Маркуль // Зб. наук. пр. Держ. економ.-технолог. ун-ту трансп. Серія : Транспортні системи і технології. – Київ, 2015. – № 26. – С. 58–68.