Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/874
Title: Совершенствование конструкции плана путевого развития горочных горловин
Other Titles: Удосконалення конструкції плану колійного розвитку гіркових горловин
Authors: Бобровский, Владимир Ильич
Бобровський, Володимир Ілліч
Bobrovskiy, Vladimir I.
Bobrovskyi, Volodymyr I.
Дорош, Андрей Сергеевич
Дорош, Андрій Сергійович
Dorosh, Andriy S.
Dorosh, Andrii S.
Колесник, Антон Игоревич
Колесник, Антон Ігорович
Kolesnyk, Anton I.
Kolesnik, Anton I.
Keywords: сопрягающие кривые
з’єднувальні криві
connecting curves
сортировочный парк
сортувальний парк
sorting tracks
пучковый стрелочный перевод
пучковий стрілочний перевід
first bunch switch
замедлитель парковой тормозной позиции
уповільнювач паркової гальмівної позиції
seating of park car retarders
КСВ
Issue Date: 2011
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Бобровский, В. И. Совершенствование конструкции плана путевого развития горочных горловин / В. И. Бобровский, А. C. Дорош, А. И. Колесник // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2011. — Вип. 1. — С. 27—33. — doi: 10.15802/tstt2011/17160
Abstract: RU: В настоящей статье предложена методика, позволяющая определить наиболее рациональные параметры сопрягающих кривых на путях сортировочного парка. При этом критерием оптимальности является минимизация расстояния от пучкового стрелочного перевода до замедлителей парковой тормозной позиции. Такой подход позволяет сократить длину горочной горловины и тем самым увеличить полезную длину сортировочных путей. Изложенная методика может применяться при реконструкции и проектировании плана путевого развития горочных горловин.
UK: В даній статті запропонована методика, що дозволяє визначити найбільш раціональні параметри з’єднувальних кривих на коліях сортувального парку. При цьому критерієм оптимальності є мінімізація відстані від пучкового стрілочного переводу до уповільнювачів паркової гальмівної позиції. Такий підхід дозволяє скоротити довжину гіркової горловини і тим самим збільшити корисну довжину сортувальних колій. Викладена методика може бути використана під час реконструкції чи проектування плану колійного розвитку гіркових горловин.
EN: The method permits to determine the most efficient parameters of connecting curves on sorting tracks is developed. The optimization criterion is minimization of distance from the first bunch switch to the seating of park car retarders. Such method of attack permits to reduce the necks length and increase the usable length of sorting tracks. This method can be applied during plan of the sorting tracks reconstruction and designing.
Description: А. Бобровский: ORCID 0000-0001-8622-2920; А. Дорош: ORCID 0000-0002-5393-0004; А. Колесник: ORCID 0000-0003-2490-5843
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/874
Other Identifiers: doi: 10.15802/tstt2011/17160
Appears in Collections:Випуск 01 (ТСТП)
Статті КТВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11bvikai.PDF467,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.