Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРазгонов, Адам Пантелійовичuk_UA
dc.contributor.authorБондаренко, Борис Мавровичru_RU
dc.contributor.authorПрофатилов, Володимир Івановичuk_UA
dc.date.accessioned2011-11-02T11:07:14Z-
dc.date.available2011-11-02T11:07:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifierDOI: 10.15802/ecsrt2011/35056en
dc.identifier.citationРазгонов, А. П. Метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики / А. П. Разгонов., Б. М. Бондаренко, В. І. Профатилов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2011. — № 1. — С. 31-36. — DOI: 10.15802/ecsrt2011/35056.uk_UA
dc.identifier.otherУДК: 656.25: 621.318-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/858en
dc.identifier.urihttp://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/35056/31064en
dc.identifier.urihttp://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/35056en
dc.description.abstractUK: В даній статті запропоновано метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики. Метод ґрунтується на особливостях конструкції електромагнітних реле залізничної автоматики, в яких відпадання якоря здійснюється під дією власної ваги якоря. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності.uk_UA
dc.description.abstractRU: В данной статье предложен метод автоматизированного определения контактного давления реле железнодорожной автоматики. Метод основан на особенностях конструкции электромагнитных реле железнодорожной автоматики, в которых выпадение якоря осуществляется под действием собственного веса якоря. Данный метод позволяет решить комплексную задачу автоматизации измерения механических параметров электромагнитных реле железнодорожной автоматики без снятия кожуха согласно эксплуатационно-технических требований к реле первого класса надежности.ru_RU
dc.language.isouk_uauk_UA
dc.publisherДНУЗТuk_UA
dc.subjectконтактний тискuk_UA
dc.subjectреле залізничної автоматикиuk_UA
dc.subjectякірuk_UA
dc.subjectвимірювання механічних параметрівuk_UA
dc.subjectконтактное давлениеru_RU
dc.subjectреле железнодорожной автоматикиru_RU
dc.subjectякорьru_RU
dc.subjectизмерения механических параметровru_RU
dc.subjectcontact pressureen
dc.subjectrailway automation relayen
dc.subjectanchoren
dc.subjectmeasuring automation of mechanical parametersen
dc.subjectКАТЗuk_UA
dc.subjectКВПuk_UA
dc.titleМетод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматикиuk_UA
dc.title.alternativeМетод автоматизированного определения контактного давления реле железнодорожной автоматикиru_RU
dc.title.alternativeThe Method of the Automated Definition of Contact Pressure of Railway Automation Relayen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:№ 01 (ЕСБЗТ)
Статті КВПС
Статті КАТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Razgonov.pdf202,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.