Вплив конструктивних особливостей на жорсткість стін–діафрагм в каркасних будівлях з ЛСТК

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: Отримані залежності впливу конструктивних особливостей діафрагм каркасних будівель з ЛСТК на їх жосткість. На основі залежностей розроблено методику оцінки жорсткості діафрагми будь-якої конфігурації, яка дозволяє приймати конструктивні рішення для забезпечення просторової жорсткості будівлі.
RU: Получены зависимости влияния конструктивных особенностей диафрагм каркасных зданий из ЛСТК на их жесткость. На основании зависимостей разработана методика оценки жесткости диафрагмы какой-либо конфигурации, позволяющая принимать конструктивные решения для обеспечения пространственной жесткости здания.
EN: Dependences of lightweight steel framing braced walls structures features’ influence on their stiffness are re-ceived. On the basis of dependences diaphragm’s rigidity of any configuration estimation approach, allowing to make decisions for maintenance of building rigidity was developed.
Description
М. Савицький: ORCID 0000-0003-3325-4675; А. Зінкевич: ORCID 0000-0001-8609-1115
Keywords
каркаси з легких стальних конструкцій, жорсткість вертикальних та горизонтальних діафрагм, обшивка діафрагм, стальні тонкостінні холодногнуті профілі, каркасы из легких стальных конструкций, жесткость вертикальных и горизонтальных диафрагм, обшивка диафрагм, стальные тонкостенные холодногнутые профили, lightweight steel framing, braced walls and diaphragms stiffness, diaphragm’s sheeting, steel cold-formed thin gauge members, КУПББМ
Citation
Савицький, М. В. Вплив конструктивних особливостей на жорсткість стін-діафрагм в каркасних будівлях з ЛСТК / М. В. Савицький, О. Г. Зінкевич, А. М. Зінкевич // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – Вип. 37. – С. 169–173. – DOI: 10.15802/stp2011/9435.