Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/82
Title: Моделювання скочування відчепа як динамічної системи взаємопов’язаних вагонів
Other Titles: Моделирование скатывания отцепа как динамической системы взаимосвязанных вагонов
Simulation of Unhook Rolling Cuts as Dynamic System of Related Cars
Authors: Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
Keywords: імітаційна модель
имитационная модель
simulation model
вагони
вагоны
cars
КУЕР
НДЧ
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький інститут залізничного транспорту
Citation: Козаченко, Д. М. Моделювання скочування відчепа як динамічної системи взаємопов’язаних вагонів / Д. М. Козаченко // Зб. наук. пр. Донец. ін-ту залізн. т-ту. — 2009. — № 20. — С. 5—15.
Abstract: UK: В результаті виконаних досліджень розроблено імітаційну модель скочування відчепів з гірки в якій, на відміну від існуючих, враховано умови взаємодії окремих вагонів у відчепі між собою. Розроблена модель дозволяє визначати величину поздовжніх зусиль у автозчепах, що необхідно для розрахунку показників безпеки руху на сортувальних гірках. Аналіз величини сил у автозчепах показує, що вони досягають суттєвих значень і їх необхідно враховувати при перевірці умов викочування вагонів на рейки та шини уповільнювачів.
RU: В результате выполненных исследований разработана имитационная модель скатывания отцепов с горки в которой, в отличие от существующих, учтено условия взаимодействия отдельных вагонов в отцепе между собой. Разработанная модель позволяет определять величину продольных усилий в автосцепки, что необходимо для расчета показателей безопасности движения на сортировочных горках. Анализ величины сил в автосцепки показывает, что они достигают существенных значений и их необходимо учитывать при проверке условий выкатывание вагонов на рельсы и шины замедлителей.
EN: As a result of the research it was developed a simulation model to unhook rolling cuts in which, unlike the existing conditions into account the interaction of individual cars in unhook each other. The model was developed which allows to determine the amount of longitudinal forces in the coupler, which is necessary for calculating the indicators of traffic safety on humps. Analysis of the magnitude of the forces in the coupler shows that they reach substantial values, and they must be taken into account when checking the conditions of rolling out wagons on rails and tire retarders.
Description: Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/82
Appears in Collections:Статті НДЧ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DONIZT20.pdf279,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.