Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/514
Title: Визначення умов розташування тягового редуктора, які забезпечують найменші рівні розцентрувань осей тягової передачі рухомого складу
Other Titles: Определение условий расположения тягового редуктора, обеспечивающих наименьшие уровни розцентрувань осей тяговой передачи подвижного состава
The Determination of the Location Conditions of the Traction Reducer, which Provide the Lowest Levels of not Centering the Axes of the Rolling Stock Traction Transfer
Authors: Жулай, Анатолій Іванович
Бондарєв, Олександр Матвійович
Бондарєв, О. О.
Keywords: розцентрування
ось вала
тяговий двигун
тяговий редуктор
локомотив
расцентровка
тяговый двигатель
тяговый редуктор
decentring
axles of shaft
traction engines
traction reducer
locomotive
КБМ
КПММ
Issue Date: 2009
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Бондарєв, О. М. Визначення умов розташування тягового редуктора, які забезпечують найменші рівні розцентрувань осей тягової передачі рухомого складу / О. М. Бондарєв, А. І. Жулай, О. О. Бондарєв // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 27. – С. 7–9. – DOI: 10.15802/stp2009/14207.
Abstract: UK: В статті наведено аналіз факторів, які впливають на величини розцентрувань осей валів тягових двигунів та тягових редукторів локомотивів, і виконано розрахунки щодо визначення умов розташування вузлів закріплення редуктора тягового привода другого класу, які сприяють зменшенню величин розцентрувань.
RU: В статье приведен анализ факторов, которые влияют на величины расцентровок осей валов тяговых двигателей и тяговых редукторов локомотивов, и проведены расчеты с целью определения условий размещения узлов крепления редуктора тягового привода второго класса, которые способствуют уменьшению величин расцентровок.
EN: In the article the analysis of factors, which influence upon decentring values of axles of shafts of tractive engines and tractive gearheads of locomotives, is presented and the calculations to determine the conditions of allocation of mountings of tractive gearhead of the 2nd class, promoting the reduction of decentring values, are conducted.
Description: О. Бондарєв: ORCID 0000-0003-4791-5358
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/514
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14207/12029
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14207
ISSN: 2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/stp2009/14207
Appears in Collections:Випуск 27
Статті КБМ
Статті КПММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BondarevZhulayBondarev_27.pdf236,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.