Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/510
Title: Особенности взаимодействия между подсистемами асинхронного гибкого потока ремонта вагонов, формализованного в виде агрегативной системы
Other Titles: Особливості взаємодії між підсистемами асинхронного гнучкого потоку ремонту вагонів, формалізованого у вигляді агрегативної системи
The Interaction Between Subsystems of Flexible Asynchronous Thread Repair Cars, Formalized in the form of Aggregative System
Authors: Мямлин, Владислав Витальевич
Keywords: вагон
ремонт
асинхронний гнучкий потік
агрегативна система
асинхронный гибкий поток
агрегативная система
wagon
repair
asynchronous flexible flow
aggregative subsystems
КВВГ
Issue Date: 2009
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск
Citation: Мямлин, В. В. Особенности взаимодействия между подсистемами асинхронного гибкого потока ремонта вагонов, формализованного в виде агрегативной системы / В. В. Мямлин // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 27. – С. 36–41. – DOI: 10.15802/stp2009/14216.
Abstract: UK: Показано негативні сторони традиційних потоково-конвеерних ліній для ремонту вагонів. Розглянуто переваги нового типу вагоноремонтного потоку - асинхронний гнучкий потік. В якості математичної моделі функціонування асинхронного гнучкого потоку запропоновано агрегативну систему. Показано особливості взаємодії між агрегативними підсистемами.
RU: Показаны негативные стороны традиционных поточно-конвейерных линий для ремонта вагонов. Рассмотрены преимущества нового типа вагоноремонтного потока - асинхронный гибкий поток. В качестве математической модели функционирования асинхронного гибкого потока предложена агрегативная система. Показаны особенности взаимодействия между агрегативными подсистемами.
EN: Negative aspects of traditional production-and-conveyer lines for wagon repair are shown. Advantages of a new type of wagon-repair flow - asynchronous flexible one - are considered. An aggregative system is suggested as a mathematical model of functioning of the asynchronous flexible flow. Peculiarities of interaction between aggregative subsystems are demonstrated.
Description: В. Мямлин: ORCID 0000-0002-8008-9097
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/510
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14216/12038
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14216
ISSN: 2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/stp2009/14216
Appears in Collections:Випуск 27
Статті КВВГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MyamlinVV_27.pdf283,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.