Тенденції розвитку сучасної інфраструктури залізничного транспорту на основі маркетинго-логістичного підходу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет залізничного транспорту, Харків
Abstract
UK: Розглядається маркетинго-логістичний підхід до розвитку сучасної інфраструктури на залізничному транспорті. Пропонується маркетинго-логістичне забезпечення розвитку інфраструктури, що буде спряти ефективному управлінню вантажопотоками та пасажиропотоками на залізницях з використанням комплексу взаємопов'язаних інформаційно-управлінських систем. Це дозволить здійснювати технологічний взаємозв'язок із суміжними організаціями транспортного процесу, що в подальшому сприятиме створенню інтегрованих транспортно-логістичних ланцюгів з урахуванням системних методів управління, спрямованих на досягнення сталого розвитку залізничої галузі. Раціонально розміщені маркетинго-логістичні центри сприятимуть переходу на зорієнтовану на клієнта модель надання послуг пасажирських і вантажних перевезень на інноваційній основі, використовуючи можливості розвитку державно-приватного партнерства в Україні.
RU: Рассматривается маркетингово-логистический подход развития современной инфраструктуры на железнодорожном транспорте. Предлагается маркетинго-логистическое обеспечение развития инфраструктуры, которая будет способствовать эффективному управлению грузопотоками и пассажиропотоками на дорогах с использованием комплекса взаимосвязанных информационно-управленческих систем. Это позволит осуществлять технологическую взаимосвязь со смежными организациями транспортного процесса, что в дальнейшем будет способствовать созданию интегрированных транспортно-логистических цепей с учетом системных методов управления, направленных на достижение устойчивого развития железнодорожной отрасли. Рационально размещенные маркетинго-логистические центры будут способствовать переходу на клиентоориентированную модель предоставления услуг пассажирских и грузовых перевозок на инновационной основе, используя возможности развития государственно-частного партнерства в Украине.
EN: The marketing and logistics infrastructure of the modern approach to rail transport is examined. The marketing and logistics providing development of infrastructure that will support effective management of cargo traffic and passenger flows on the rail using a complex of interrelated information - management systems is proposed. This technology allows providing the interconnection of related organizations of transport process, which further contribute to the creation of integrated transport and logistics chains based management system designed to achieve sustainable development of railway industry. Rationally are marketing and logistics centres will facilitate the transition to a customer-oriented service delivery model of passenger and freight traffic on the basis of innovation, using the potential of public-private partnership in Ukraine.
Description
В. Копитко: ORCID 0000-0003-2457-1505
Keywords
маркетинго-логістичний підхід, інфраструктура залізничного транспорту, оптимізація вантажопотоків та пасажиропотоків, маркетинго-логістичні центри, інновації, державно-приватне партнерство, маркетинго-логистический подход, инфраструктура железнодорожного транспорта, оптимизация грузопотоков и пассажиропотоков, маркетинго-логистические центры, инновации, государственно-частное партнерство, marketing and logistics approach, railway infrastructure, railway infrastructure, marketing and logistics centres, innovation, КГП (ЛФ)
Citation
Копитко, В. І. Тенденції розвитку сучасної інфраструктури залізничного транспорту на основі маркетинго-логістичного підходу / В. І. Копитко // Вісник економіки транспорту і промисловості : зб. наук.-практ. статей. Укр. держ. ун-т зал. тр. – Харків. – 2015. – Вип. 49. – С.58–64.