Влияние скорости охлаждения обода цельнокатаного железнодорожного колеса на комплекс свойств

Abstract
RUS: Обеспечить развитие структурных преобразований на диффузионном механизме при высоких скоростях ускорения охлаждения от температуры завершения прокатки обода железнодорожного колеса. Формирование внутренних напряжений от фазы упрочнению при перлитной трансформации аустенита, обусловлен уровнь прочности напряжений стали обода колеса после скорости до охлаждения.
UKR: Забезпечити розвиток структурних перетворень на диффузійнному механізмі при високих швидкостях прискорення охолодження від температури завершення прокатки обода залізничного колеса. Формування внутрішніх напружень від фази зміцнення при перлитной трансформації аустеніту, обумовлений рівень міцності напруг сталі обода колеса після швидкості до охолодження.
ENG: The provide development of structural transformations on a diffusive mechanism at high speeds of the speed-up cooling from the temperatures of completion rolling rim of railway wheel. Forming of internal stresses from the phase peening at pearlitic transformation of аustenite is conditioned of level of strength stress steel of rim wheel after the speed-up cooling.
Description
И. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916; С. Пройдак: ORCID 0000-0003-2439-3657, Д. Болотова: ORCID 0000-0001-6947-3963
Keywords
структурные преобразования, механизм, скорость, охлаждение, температура, структурні перетворення, механізм, швидкість, охолодження, structural transformations, mechanism, speed, cooling, temperature, КТМ
Citation
Влияние скорости охлаждения обода цельнокатаного железнодорожного колеса на комплекс свойств / Л. И. Вакуленко, Х. Дыя, С. В. Пройдак, Д. М. Болотова // Collective Monograph ХVІІ International Scientific Conference. Series : Monoqraphs. — Czestochowa, Poland : Politechniki Częstochowskiej, 2016. — № 56. — С. 484—487.