Вплив температури і величини гарячої пластичної деформації на розмір зерна аустеніту сталі суцільнокатаного залізничного колеса

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Київ
Abstract
UKR: Використання прискореного охолодження в процесі гарячого обтискування ободу при виготовленні залізничного колеса приводить до зменшення poзміpy зерна аустеніту, що сприяє підвищенню рівня пластичних властивостей і ударної в 'язкості металу.
RUS: Использование ускоренного охлаждения в процессе горячего обжатия обода при изготовлении железнодорожного колеса приводит к уменьшению размера зерна аустенита, что способствует повышению уровня пластических свойств и ударной вязкости металла.
ENG: The use a speed-up of cooling at hot deform rim at produce railway wheel lead to decrease of grain size of austenite, that is promote increase level of plastic properties and impact toughness of metal.
Description
І. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916, Д. Болотова: ORCID 0000-0001-6947-3963, О. Перков: ORCID 0000-0002-8101-1654
Keywords
охолодження, гаряче обтискування, обод, залізничне колесо, зерно аустеніту, ударна в'язкість металу, охлаждения, горячий обжим, железнодорожное колесо, cooling, hot wringing out, rim, railway wheel, КПММ
Citation
Вакуленко, І. О. Вплив температури і величини гарячої пластичної деформації на розмір зерна аустеніту сталі суцільнокатаного залізничного колеса / І. О. Вакуленко, О. М. Перков, Д. М. Болотова // Спеціальна металургія: вчора, сьогодні, завтра : матеріали ХІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 21 квітня 2015 р. / Нац. техніч. ун-т Укр. "Київ. політех. ін.-т" — Київ, 2015. — С. 184—191.