Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4547
Title: Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
Other Titles: Влияние скорости охлаждения на прочность обода железнодорожного колеса
Authors: Вакуленко, Ігор Олексійович
Keywords: колісна сталь
швидкість охолодження
перліт
ферит
міцність
дислокація
колесная сталь
скорость охлаждения
перлит
феррит
прочность
дислокация
steel wheel
cooling rate
perlite
ferrite
strength
dislocation is
КТМ
Issue Date: 2015
Publisher: Фізико-механічний інститут ім. Г. В. Карпенка НАН України, Львів
Citation: Вакуленко, І. О. Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І. О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80—82. Наводиться фрагмент тексту
Abstract: UK: Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2 ... 9°C/s ободу колеса після його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики вуглецевої сталі визначають винятково внутрішні напруження від фазового наклепу фериту в перліті і стан меж ферит-цементит.
RU: Выявлено, что ускоренное охлаждение со скоростями 2 ... 9°C/s обода колеса после его горячего обжатия на прокатном стане сопровождается увеличением пределов текучести и прочности металла. Установлено, что при отсутствии пересыщения твердого раствора атомами углерода при таком охлаждении механические характеристики углеродистой стали определяются исключительно внутренними напряжениями от фазового наклепа феррита в перлите и состоянием границ феррит-цементит.
EN: It is shown that the change of cooling rate velocity in the range of 2 ... 9°C/s for wheel rim after hot rolling causes an increase of metal yield and ultimate strength. It is established that after rapid cooling the supersaturation of solid solution by carbon atoms is absent and the mechanical properties of carbon steel are determined solely by internal stresses due to ferrite phase hardening and ferrite-cementite grain boundaries state.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4547
Appears in Collections:Статті КТМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vakulenko.pdf785,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.