Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4478
Title: Cучасні вимоги до формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх учителів
Other Titles: Cовременные требования к формированию англоязычной компетенции в диалогическом речи у будущих учителей
The Current Requirements for the Formation of English Competence in Dialogical Speech of Future Teachers
Authors: Коробейнікова, Тетяна Ігорівна
Коробейникова, Татьяна Игоревна
Korobeinikova, Tatyana I.
Keywords: англійська мова
вища школа
діалогічне мовлення
компетентність
майбутній вчитель
английский язык
высшая школа
диалогическая речь
компетентность
будущий учитель
English
University
dialogical speech
competence
educational goals
future teacher
КФП
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний лінгвістичний університет, Київ
Citation: Коробейнікова, Т. І. Сучасні вимоги до формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх учителів : [препринт] / Т. І. Коробейнікова // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київ. нац. лінгвіст. ун-ту. Філологія, педагогіка, психологія : зб. наук. пр. – Київ, 2015. – Вип. 31. – С. 251–260.
Коробейнікова Т. І. Сучасні вимоги до формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх учителів. Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київ. нац. лінгвіст. ун-ту. Філологія, педагогіка, психологія : зб. наук. пр. Київ, 2015. Вип. 31. С. 251–260.
Abstract: UK: Стаття присвячена проблемам підготовки майбутніх учителів іноземних мов на початковому ступені навчання у ВНЗ. Розглядається англомовна компетентність в діалогічному мовленні в контексті сучасних підходів до викладання іноземних мов. Виокремлено основні вимоги комунікативно-діяльнісного та компетентісного підходів до навчання іноземних мов та уточнено цілі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів у перший рік навчання в мовному ВНЗ.
RU: Статья посвящена проблемам подготовки будущих учителей иностранных языков на начальной ступени обучения в вузе. Рассматривается англоязычная компетентность в диалогической речи в контексте современных подходов к преподаванию иностранных языков. Выделены основные требования коммуникативно-деятельностного и компетентостного подходов к обучению иностранных языков и уточнены цели формирования англоязычной компетенции в диалогическом речи будущих учителей в первый год обучения в языковом вузе.
EN:The article deals with the training of future teachers of English at primary grade of University. The English competence in dialogical speech has been analyzed due to the requirements of the current educational approaches. It has been picked out basic requirements and the main principles of self-oriented and competence approaches. Major tendencies and the realization of the current approaches in the process of the development of the future teachers’ competence in dialogical speech are determined.
Description: Т. Коробейнікова: ORCID 0000-0001-9218-5409
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4478
http://journals.uran.ua/index.php/2411-5991/article/view/61126
http://journals.uran.ua/index.php/2411-5991/article/view/61126/56815
Appears in Collections:Статті КФП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korobeinikova T._The Current Requirements.pdfпрепринт230,58 kBAdobe PDFView/Open
Korobeinikova.pdf216,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.