Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостин, Николай Александровичru_RU
dc.contributor.authorКостін, Микола Олександровичuk_UA
dc.contributor.authorKostin, Mykola O.en
dc.contributor.authorKostin, Nickolai A.en
dc.contributor.authorШейкина, Ольга Григорьевнаru_RU
dc.contributor.authorШейкіна, Ольга Григорівнаuk_UA
dc.contributor.authorSheykina, Oliga G.en
dc.contributor.authorSheikina, Olha H.en
dc.date.accessioned2016-01-14T08:42:19Z-
dc.date.available2016-01-14T08:42:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКостин, Н. А. Признаки неактивной мощности в системах электрического транспорта постоянного тока: [препринт] / Н. А. Костин, О. Г. Шейкина // Гірнича електромеханіка та автоматика. – 2015. – № 94. – С. 48–55.ru_RU
dc.identifier.citationКостин, Н. А. Признаки неактивной мощности в системах электрического транспорта постоянного тока / Н. А. Костин, О. Г. Шейкина // Гірнича електромеханіка та автоматика. – 2015. – № 94. – С. 48–55. Плный текст.ru_RU
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4448-
dc.identifier.urihttp://gea.nmu.org.ua/docs/2015/1/94_048-055.pdf-
dc.descriptionН. Костин: ORCID 0000-0002-0856-6397,О. Шейкина: ORCID 0000-0002-5367-2674ru_RU
dc.description.abstractRU: В статье изложены методы, позволяющие установить признаки потребления системами электрического транспорта постоянного тока неактивной мощности. На примерах электровоза, фидера тяговой подстанции и городского трамвая показано, что тяговые электрические цепи устройств транспорта обладают всеми тремя признаками потребления неактивной мощности. Установлено, что потребление неактивной мощности обусловливает появление существенных дополнительных потерь активной мощности в устройствах систем электротранспорта.ru_RU
dc.description.abstractUK: В статті викладено методи, що дозволяють встановити ознаки споживання системами електричного транспорту постійного струму неактивної потужності. На прикладах електровоза, фідера тягової підстанції і міського трамваю показано, що тягові електричні кола пристроїв транспорту володіють усіма трьома ознаками споживання неактивної потужності. Встановлено, що споживання неактивної потужності зумовлює появу суттєвих додатних втрат активної потужності в пристроях систем електротранспорту.uk_UA
dc.description.abstractEN: The paper shows the methods for the determination of the indexes of the inactive power consumption in DC electric transport systems. According to the examples of electric locomotive, traction substation feeder and city tram it is seen that traction power circuits of transport devices have all three indexes of the inactive power consumption. It was found that the consumption of inactive power leads to appearance of significant additional active power losses in devices of the electric transport systems.en
dc.language.isoru-
dc.publisherНациональный горный университет, Днепропетровскru_RU
dc.subjectнеактивная мощностьru_RU
dc.subjectпотериru_RU
dc.subjectпостоянный токru_RU
dc.subjectнеактивна потужністьuk_UA
dc.subjectвтратиuk_UA
dc.subjectпостійний струмuk_UA
dc.subjectinactive poweren
dc.subjectlossesen
dc.subjectDCen
dc.subjectКТЕМuk_UA
dc.titleПризнаки неактивной мощности в системах электрического транспорта постоянного токаru_RU
dc.title.alternativeОзнаки неактивної потужності в системах електричного транспорту постійного струмуuk_UA
dc.title.alternativeThe Indexes of the Inactive Power in Electric Transport Systems Direct Currenten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КТЕМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostin_Sheykina.pdfпрепринт337,96 kBAdobe PDFView/Open
Kostin .pdfполный текст1,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.