Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобиль, Світлана Володимирівнаuk_UA
dc.date.accessioned2016-01-05T11:35:13Z-
dc.date.available2016-01-05T11:35:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБобиль, С. В. Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями: [препринт] / С. В. Бобиль // Актуальні питання освіти і науки : матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листопада 2015 р. : зб. наук. ст. / Національна академія Національної гвардії України. – Харків, 2015. – С. 16–21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4423-
dc.identifier.urihttp://culturehealth.org/hogokz_knigi/Kn_produkc/Zbirnik/5_NANGU_2015.pdf-
dc.description.abstractUK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції за умов використання особистісно зорієнтованого навчання. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно зорієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ / УЯІ за допомогою особистісно зорієнтованого підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.uk_UA
dc.description.abstractRU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при личностно ориентированном обучении. Автор анализирует сущность формирования концепции личностно ориентированного похода при обучении студентов-иностранцев, основные методические векторы обучения русскому/украинскому языкам иностранных специалистов с помощью данного подхода, описывает основные принципы реализации данного подхода при формировании иноязычной компетенции будущего инженера.ru_RU
dc.description.abstractEN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональна академія Національної гвардії України, Харківuk_UA
dc.subjectособистісно зорієнтований підхідuk_UA
dc.subjectдиференціація знаньuk_UA
dc.subjectсамоідентифікаціяuk_UA
dc.subjectміжпредметний зв’язокuk_UA
dc.subjectличностно ориентированный подходru_RU
dc.subjectдифференциация знанийru_RU
dc.subjectмежпредметная связьru_RU
dc.subjectpersonality-oriented approachen
dc.subjectthe differentiation of knowledgeen
dc.subjectinterdisciplinary communicationen
dc.subjectКГДuk_UA
dc.titleОсобистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями (препринт)uk_UA
dc.title.alternativeЛичностно ориентированное обучение при изучении русского / украинского языка студентами-иностранцами (препринт)ru_RU
dc.title.alternativePersonal-Oriented Education While Studying Russian / Ukrainian Language Foreign Students (preprint)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КГД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobyl.pdfпрепринт183,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.