Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4423
Title: Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями
Other Titles: Личностно ориентированное обучение при изучении русского / украинского языка студентами-иностранцами
Personal-Oriented Education While Studying Russian / Ukrainian Language Foreign Students
Authors: Бобиль, Світлана Володимирівна
Бобыль, Светлана Владимировна
Bobyl, Svetlana V.
Keywords: особистісно зорієнтований підхід
диференціація знань
самоідентифікація
міжпредметний зв’язок
личностно ориентированный подход
дифференциация знаний
межпредметная связь
personality-oriented approach
the differentiation of knowledge
interdisciplinary communication
КГД
Issue Date: 2015
Publisher: Національна академія Національної гвардії України, Харків
Citation: Бобиль, С. В. Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями: [препринт] / С. В. Бобиль // Актуальні питання освіти і науки : матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листопада 2015 р. : зб. наук. ст. / Національна академія Національної гвардії України. – Харків, 2015. – С. 16–21.
Бобиль С. В. Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської/української мови студентами-іноземцями. Актуальні питання освіти і науки: матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листопада 2015 р. : зб. наук. ст. Харків, 2015. С. 16–21.
Abstract: UK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції за умов використання особистісно зорієнтованого навчання. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно зорієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ / УЯІ за допомогою особистісно зорієнтованого підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.
RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при личностно ориентированном обучении. Автор анализирует сущность формирования концепции личностно ориентированного похода при обучении студентов-иностранцев, основные методические векторы обучения русскому/украинскому языкам иностранных специалистов с помощью данного подхода, описывает основные принципы реализации данного подхода при формировании иноязычной компетенции будущего инженера.
EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4423
http://culturehealth.org/hogokz_knigi/Kn_produkc/Zbirnik/5_NANGU_2015.pdf
Appears in Collections:Статті КГД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobyl.pdfпрепринт183,5 kBAdobe PDFView/Open
Bobyl.pdf352,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.