Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4310
Title: Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності
Other Titles: Исследование эффективности электрификации однопутных железных дорог для повышения пропускной способности
Research Efficiency Electrification Single Track Railway to Increase Capacity
Authors: Курган, Микола Борисович
Курган, Николай Борисович
Kurgan, Nikolay B.
Kurhan, Mykola B.
Хмелевська, Неля Петрівна
Хмелевская, Неля Петровна
Khmelevska, Nelia P.
Байдак, Сергій Юрійович
Байдак, Сергей Юрьевич
Baydak, Sergei Y.
Baidak, Serhei Yu.
Keywords: електрифікація
енергоємність
модернізація колії
обмеження швидкості
змінний струм
электрификация
энергоемкость
модернизация пути
ограничения скорости
переменный ток
эффективность
electrification
energy consumption
modernization of the way
the speed limit
alternating current
effectiveness
КПБД
Issue Date: 2015
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract: UK: В даній статті на прикладі залізничних напрямків з тепловозною тягою, що зв’язують Україну з Білоруссю й Польщею, досліджується ефективність їх електрифікації для підвищення пропускної спроможності. Для досяг- нення мети дослідження проаналізовано ряд проектів, згідно яких планується електрифікація існуючих одноко- лійних залізниць. Показано, як технічне оснащення ділянок залізниці впливає на експлуатаційні показники. За результатами розрахунків зроблено висновок щодо впливу обрису поздовжнього профілю, величини ухилів, типу електровозів і маси поїздів на ефективність електрифікації одноколійних залізниць.
RU: В данной статье на примере железнодорожных направлений с тепловозной тягой, связывающие Украину с Белоруссией и Польшей, исследуется эффективность их электрификации для повышения пропускной способности. Для достижения цели исследования проанализирован ряд проектов, по которым планируется электрификация существующих однопутных железных дорог. Показано, что эксплуатационные показатели зависят от технического оснащения железной дороги. По результатам расчетов сделан вывод о влиянии очертания продольного профиля, величины уклонов, типов электровозов и массы поездов на эффективность электрификации однопутных железных дорог.
EN: In this article, the example of the railway routes with diesel traction connecting Ukraine, Belarus and Poland, studied the effectiveness of their electrification. To achieve the objectives of the study analyzed a number of projects, which are planned for the electrification of the existing single-track railways. It is shown that the performance indicators depend on the technical equipment of the railway. The study concluded that the effect of the contour of the longitudinal profile, slope, type and weight of trains affect the efficiency of a single-track railway electrification.
Description: Курган, М. Б. Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності / М. Б. Курган, Н. П. Хмелевська, С. Ю. Байдак // Електрифікація транспорту. — 2015. — № 9. — С. 44—49. — Бібліогр. в кінці ст.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4310
Appears in Collections:Статті КПБД
№ 09 (ЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf545,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.