Системи реального часу, аналіз можливостей їх застосування при управлінні парком дорожньо-будівельних машин

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UKR: На даний час обчислювальні машини більше використовуються в режимі пакетної обробки або вирішення окремих задач, що викликаються з пульта оператора. Не дивлячись на те, що на сьогодні переваги систем реального часу і діалогових режимів їх функціонування стали очевидними, проблемі застосування цих прогресивних методів для управління парками будівельних машин поки приділяється мало уваги.
RUS: В настоящее время вычислительные машины более используются в режиме пакетной обработки или решения отдельных задач, которые вызываются из пульта оператора. Несмотря на то, что в настоящее время преимущества систем реального времени и диалоговых режимов их функционирования стали очевидными, проблеме применения этих прогрессивных методов для управления парками строительных машин пока уделяется мало внимания.
ENG: Presently computers are more utilized in the mode of batch processing or solution of separate jobs, which are loaded from the stand of operator. In spite of the fact that at present the advantages of the real-time systems and dialog modes of their functioning became obvious, too little attention is paid to the problem of application of these progressive methods for the management of parks of building machines.
Description
С. Яковлєв: ORCID 0000-0002-6431-4303
Keywords
обчислювальні машини, системи реального часу, діалоговий режим, парк будівельних машин, вычислительные машины, системы реального времени, диалоговый режим, парк строительных машин, computers, real-time systems, dialog modes, parks of building machines, КЕОМ, КБВ
Citation
Яковлєв, С. О. Системи реального часу, аналіз можливостей їх застосування при управлінні парком дорожньо-будівельних машин / С. О. Яковлєв, С. І. Хрищенюк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 25. – С. 201–203. – DOI: 10.15802/stp2008/14467.