Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4186
Title: Модели режимов диагностирования тягового подвижного состава с заменой комплектующих изделий
Other Titles: Моделі режимів діагностування тягового рухомого складу із заміною комплектуючих виробів
Model of Dagnostics Modes of Traction Rolling Stock With Replacement Components
Authors: Капица, Михаил Иванович
Капіца, Михайло Іванович
Kapitsa, Mykhaylo I.
Лагута, Василий Васильевич
Лагута, Василь Васильович
Lahuta, Vasyl V.
Keywords: система содержания
методы определения межремонтных периодов
математическая модель планово-предупредительных ремонтов
система утримання
методи визначення міжремонтних періодів
математична модель планово-попереджувальних ремонтів
maintenance system
methods for determining the inter-repair periods
the mathematical model of preventive maintenance
КЛ
КАТЗ
Issue Date: 2013
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна
Abstract: RU: В статье предложен подход к выбору рациональной системы содержания локомотивов в основу которого положен выбор межремонтных периодов на основе минимизации удельных затрат на единицу наработки (или пробега локомотивов). Оценено влияние си-стемы планово-предупредительных ремонтов на затраты средств и надежность, а также приведена методика моделирования технологии ремонта локомотива.
UK: У статті запропоновано підхід до вибору раціональної системи утримання локомотивів, в основу якого покладено вибір міжремонтних періодів на основі мінімізації питомих ви-трат на одиницю напрацювання (або пробігу локомотивів). Оцінено вплив системи плано-во-попереджувальних ремонтів на витрати коштів і надійність, а також наведено методику моделювання технології ремонту локомотива.
EN: In the article an approach to the choice of a rational locomotives maintenance system which is based on the choice of the inter-repair periods on the basis of specific costs minimization per unit of operating time (or mileage locomotives) has been proposed. The effect of the preventive maintenance system on the cost and reliability, as well as the modelling methods of repair tech-nology locomotive has been estimated.
Description: Капица, М. И. Модели режимов диагностирования тягового подвижного состава с заменой комплектующих изделий / М. И. Капица, В. В. Лагута // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2013. — № 5. — С. 56–62.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4186
Appears in Collections:Статті КЛ
№ 05 (ЕСБЗТ)
Статті КАТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf987,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.