Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуриленко, Олена Яківнаuk_UA
dc.contributor.authorКуриленко, Елена Яковлевнаru_RU
dc.contributor.authorKurylenko, Olena Ya.en
dc.date.accessioned2015-09-18T08:19:04Z-
dc.date.available2015-09-18T08:19:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifierDOI: 10.15802/ecsrt2013/51005en
dc.identifier.citationКуриленко, О. Я. Дослідження напруги відпускання аварійних реле [Текст] / О. Я. Куриленко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2013. – № 5. – С. 52–55. — DOI: 10.15802/ecsrt2013/51005.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4184en
dc.identifier.urihttp://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/51005en
dc.identifier.urihttp://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/51005/pdf_33en
dc.descriptionО. Куриленко: ORCID 0000-0003-2045-917Xuk_UA
dc.description.abstractUK: Наведені методика та результати експериментального дослідження напруги відпускання аварійних реле залізничної автоматики. Автором було досліджено понад двадцять типів аварійних реле, які використовуються на залізницях України. Виходячи з представлених даних, зроблено висновок, що у подальшому можливо проводити обробку результатів дослідження часу відпускання якорю реле базуючись на середніх значеннях напруги відпускання по кожному типу реле.uk_UA
dc.description.abstractRU: Представлены методика и результаты экспериментального исследования напряжения отпускания аварийных реле железнодорожной автоматики. Автором было исследовано более двадцати типов аварийных реле, используемых на железных дорогах Украины. Исходя из представленных данных, сделан вывод, что в дальнейшем можно проводить обработку результатов исследования времени отпускания якоря реле основываясь на средних значениях напряжения отпускания по каждому типу реле.ru_RU
dc.description.abstractEN: Presented methods and results of the experimental investigation of switching of voltage of alarm relay of railway automation. The author has studied more than twenty types of alarm re-lays used on the railways of Ukraine. Proceeding from the presented data, it was concluded that further we can be carried out the study of results of switching off relay’s anchor time based on the average values of switching off voltage for each type of relay.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectрелеuk_UA
dc.subjectнапруга відпусканняuk_UA
dc.subjectінтервалuk_UA
dc.subjectдопускuk_UA
dc.subjectнапряжение отпусканияru_RU
dc.subjectинтервалru_RU
dc.subjectrelayen
dc.subjectvoltage of the unhookingen
dc.subjectintervalen
dc.subjecttoleranceen
dc.subjectКВМuk_UA
dc.titleДослідження напруги відпускання аварійних релеuk_UA
dc.title.alternativeИсследование напряжения отпускания аварийных релеru_RU
dc.title.alternativeResearch of Switching of Voltage of Alarm Relayen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КВМ
№ 05 (ЕСБЗТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf874,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.