Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4165
Title: Повышение помехоустойчивости тональной рельсовой цепи
Other Titles: Підвищення завадостійкості тонального рейкового кола
Increasing of Noise Stability of Railway Tonal Track Circuit
Authors: Романцев, Иван Олегович
Keywords: тональная рельсовая цепь
амплитудно-манипулированный сигнал
повышение помехоустойчивости
путевой фильтр
тональне рейкове коло
амплітудно-маніпульований сигнал
підвищення завадостійкості
колійний фільтр
railway circuit of tonal frequency
amplitude manipulating signal
increasing of noise immunity characteristics
railway track filter
КАТЗ
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Романцев, И. О. Повышение помехоустойчивости тональной рельсовой цепи / И. О. Романцев // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2013. – № 6. – С.17–23. – DOI: 10.15802/ecsrt2013/51110.
Abstract: RU: Рассмотрено формирование сигнала в существующей тональной рельсовой цепи, предложен метод повышения помехоустойчивости за счет усовершенствования используемой техники, сделаны необходимые расчеты напряжений питания, путевого приемника и других для первичного анализа работы помехоустойчивой рельсовой цепи, приведена разработанная структурная схема и особенности работы указанной рельсовой цепи.
UK: Розглянуте формування сигналу в існуючому тональному рейковому колі, запропонований метод підвищення перешкодостійкості за рахунок удосконалення використовуваної техніки, зроблені необхідні розрахунки напруг живлення, колійного приймача тощо для первинного аналізу роботи перешкодостійкого рейкового кола, приведена розроблена структурна схема та особливості роботи зазначеного рейкового кола.
EN: The formation of the signal in the used railway tonal track circuit is considered, proposed a method for improving noise immunity by using actual technique, the necessary calculations voltages is made for the primary analysis of noise protected railway circuit, the block diagram is shown and work properties is considered.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4165
http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/51110
http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/51110/pdf_40
ISSN: 2223–5620 (Print)
2411–1554 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/ecsrt2013/51110
Appears in Collections:№ 06 (ЕСБЗТ)
Статті КАТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf1,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.