Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4158
Title: Робота аварійних реле в умовах живлення неякісною електричною енергією
Other Titles: Работа аварийных реле в условиях питания некачественной электрической энергией
Working of Alarm Relays in The Conditions of Supply by The of Poor Quality Electricity
Authors: Куриленко, Олена Яківна
Куриленко, Елена Яковлевна
Kurylenko, Olena Ya.
Keywords: реле
час відпускання
інтервал
допуск
время отпускания
интервал
relay
release time
interval
tolerance
КВМ
Issue Date: 2012
Publisher: ДНУЖТ
Abstract: UK: Автором було досліджено понад двадцять типів аварійних реле, які використовуються на залізницях України. Мета роботи – провести експериментальні дослідження по визначенню часу відпускання якорю аварійних реле при різних рівнях напруги живлення. Час відпускання реле визначався за осцилограмою при відключені від живлення аварійного реле, на котушці якого було встановлено відповідний рівень напруги. Виходячи з представлених даних, можливо по кожному типу реле проводити обробку результатів дослідження часу відпускання, базуючись на середніх значеннях часу відпускання у кожному діапазоні напруг по кожному зі зразків реле. За експериментальними даними середній час відпускання аварійного реле типу АРП220 в діапазоні номінальної напруги на котушці дорівнює 6,43 мс, а за апроксимованою характеристикою цей час дорівнює 6,45 мс, тобто відхилення між теоретичними та усередненими значеннями складає 0,31 %. Цим значенням можна знехтувати. Середній час відпускання в діапазоні напруг відпускання дорівнює 4,88 мс, а теоретичні значення цього часу – 4,68 мс; 4,87 мс; 5,09 мс. Відповідні відхилення складають: 4,09 %; 0,2 %; 4,3 %.
RU: Автором было исследовано более двадцати типов аварийных реле, используемых на железных дорогах Украины. Цель работы – провести экспериментальные исследования по определению времени отпускания якоря аварийных реле при различных уровнях напряжения питания. Время отпускания реле определялся по осциллограмме при отключении питания аварийного реле, на катушке которого был установлен соответствующий уровень напряжения. Исходя из представленных данных, возможно по каждому типу реле проводить обработку результатов исследования времени отпускания, основываясь на средних значениях времени отпускания в каждом диапазоне напряжений по каждому из образцов реле. По экспериментальным данным среднее время отпускания аварийного реле типа АРП220 в диапазоне номинального напряжения на катушке равна 6,43 мс, а по аппроксимированной характеристике это время равно 6,45 мс, то есть отклонение между теоретическими и усредненными значениями составляет 0,31%. Этим значением можно пренебречь. Среднее время отпускания в диапазоне напряжений отпуска равно 4,88 мс, а теоретические значения этого времени – 4,68 мс; 4,87 мс; 5,09 мс. Соответствующие отклонения составляют: 4,09%; 0,2%; 4,3%.
EN: The author has studied more than twenty types of alarm relays used on the Railways of Ukraine. The purpose of work is to carry out experiments to determine the switch off time of the anchor of alarm relays at different levels of the supply voltage. Switch off time relay is based on the waveform at the switch off power from an alarm relay, when the coil has the appropriate voltage level. In accordance with the presented data, it is possible for each type of relay to treat the results of the research of switch off time based on the average values of switch off time for each voltage range for each of the samples of the relay. According to experimental data the average switch off time of alarm relay of type ARP220 in the range of nominal coil voltage is equal to 6.43 ms, and this time is 6.45 ms on the approximate characteristic, that is the deviation between the theoretical and the average values is 0,31%. This value can be neglected. The average switch off time in the voltage range equal to 4.88 ms, and theoretical values of this time – 4.68 ms; 4.87 ms; 5.09 ms. Corresponding deviations are as follows: 4.09%; 0.2%; 4.3%.
Description: Куриленко, О. Я. Робота аварійних реле в умовах живлення неякісною електричною енергією / О. Я. Куриленко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2012. — № 4. — С. 70-74.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4158
Appears in Collections:Статті КВМ
№ 04 (ЕСБЗТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf931,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.