Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4130
Title: Автоматизоване вимірювання параметрів рейкових кіл
Other Titles: Автоматизированное измерение параметров рельсовых цепей
The Automated Measurement of Rail Circuit Parameters
Authors: Сердюк, Татьяна Николаевна
Сердюк, Тетяна Миколаївна
Serdiuk, Tetiana M.
Serdyuk, Tatyana N.
Keywords: рейкові кола
електромагнітні завади
вимірювання
кодові сигнали
вагон-лабораторія
рельсовые цепи
электромагнитные помехи
измерение
кодовые сигналы
вагон-лаборатория
rail circuits
electromagnetic influence
measurement
code signals
car-laboratory
КАТЗ
Issue Date: 2012
Publisher: ДНУЖТ
Abstract: UK: Удосконалено метод автоматизованого технічного обслуговування рейкових кіл шляхом виміру параметрів рейкових кіл і кодів АЛС з вагону-лабораторії, включаючи дослідження гармонійного складу зворотного тягового струму і розрахунок ймовірностей розподілу амплітуд гармонійних завад в рейкових колах. Розроблені алгоритми для визначення типу кодових сигналів в рейкових колах, типу КПТШ, амплітудних та часових параметрів кодів і параметрів рейкових кіл. Контроль справності рейкового кола виконується на основі аналізу даних (ЕРС), записаних з приймальних котушок АЛС вагону-лабораторії.
RU: Усовершенствован метод автоматизированного технического обслуживания рельсовых цепей путем измерения параметров РЦ и кодов АЛС с вагона-лаборатории, включая исследование гармонического состава обратного тягового тока и расчет вероятностей распределения амплитуд гармонических помех в рельсовых цепях. Разработаны алгоритмы для определения типов кодовых сигналов в рельсовых цепях, типа КПТШ, амплитудных и временных параметров кодов и параметров рельсовых цепей. Контроль исправности рельсовой цепи выполняется на основе анализа данных (ЕДС), записанных с приемных катушек АЛС вагона-лаборатории.
EN: The automated method of maintenance of rail circuits is advanced by the measurement of parameters of RC and codes ALS from car - laboratory, including research of harmonic components of return traction current and account of probabilities of amplitudes distribution of harmonic influences in rail circuits. The algorithms are developed for definition of types of code signals in rail circuits, type of KPTSH, amplitude and parameters of codes and parameters of rail circuits. The control of serviceability of a rail circuit is carried out on the basis of the analysis of the data (electromotive force), recorded from the reception coils ALS of car - laboratory.
Description: Сердюк, Т. Н. Автоматизированное измерение параметров рельсовых цепей / Т. Н. Сердюк // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2012. — № 3. — С. 49—56.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4130
Appears in Collections:№ 03 (ЕСБЗТ)
Статті КАТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf1,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.