Дослідження ефективності використання нейронних мереж при прогнозуванні прибуття поїздів на технічні станції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ЧП «Технологический центр», Харьков
Abstract
UKR: Для визначення моментів прибуття вантажних поїздів на технічні станції розроблено модуль прибуття, як один із складових прогнозної моделі поїзної роботи напрямку. Модуль побудований на базі нейронної мережі, яка на основі статистичної інформації за попередні періоди та даних про поїзд, отриманих в режимі реального часу, визначає момент прибуття поїзда на станцію.
RUS: Для определения моментов прибытия грузовых поездов на технические станции разработан модуль прибытия, как один из составляющих прогнозной модели поездной работы направления. Модуль построен на базе нейронной сети, которая на основе статистической информации за предыдущие периоды и данных о поезде, полученных в режиме реального времени, определяет момент прибытия поезда на станцию.
ENG: For definition moments of arriving fright trains on technical stations the arrival module was developed, it is one of the component of the forecasting model of rail work of direction. The module was built on the neural network base which is on the statistic informational base for preceding periods of data about train which are got in real time mode and define the arrival moment of train to the station.
Description
Р. Вернигора: ORCID 0000-0001-7618-4617; Л. Єльнікова: ORCID 0000-0002-7657-2879
Keywords
оперативне планування, оперативное планирование, Operational planning, прогноз, forecast, нейронна мережа, нейронная сеть, the neural network, персептрон, perceptron, тривалість руху поїзда, продолжительность движения поезда, duration of train movement, КСВ
Citation
Вернигора, Р. В. Дослідження ефективності використання нейронних мереж при прогнозуванні прибуття поїздів на технічні станції / Р. В. Вернигора, Л. О. Єльнікова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2015. – Т. 3. № 3 (75). – С. 23–27. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.42402.