Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Title: Пропозиції щодо зміни класифікації пасажирських поїздів в Україні
Other Titles: Предложения по изменению классификации пассажирских поездов в Украине
Proposals to Change the Classification of Passenger Trains in Ukraine
Authors: Чаркіна, Тетяна Юріївна
Чаркина, Татьяна Юрьевна
Charkina, Tetiana Yu.
Keywords: пасажирський поїзд
період курсування потягів
відстань курсування потягів
середня маршрутна швидкість
вид рухомого складу
пассажирский поезд
период следования поездов
дальность следования поездов
средняя маршрутная скорость
вид подвижного состава
passenger train
the interval of trains
the distance of trains
average speed
type of rolling stock
КЕМ
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во «Подвижной состав», Харьков
Abstract: UK: Мета. Розробити пропозиції щодо зміни класифікації пасажирських поїздів в Україні з урахуванням періоду курсування, території обслуговування, максимальної відстані, середньої маршрутної швидкості, часу поїздки, виду рухомого складу та джерел фінансування. Методика. Запропоновано поділити пасажирські поїзди на денні, нічні та цілодобові, визначити оптимальні зони курсування поїздів за умови мінімізації витрат на їх діяльність. Результати. Пасажирські поїзди поділені на приміські, регіональні, міжрегіональні та дальнього сполучення. У свою чергу кожні поїзди поділені на звичайні та швидкісні, за територією обслуговування — на приміські в межах області, у межах двох–трьох областей та дальнього сполучення. Наукова новизна. Удосконалено класифікацію пасажирських поїздів в Україні, яка доповнена ознаками, що враховують основні економічні фактори руху: період курсування, територію обслуговування, максимальну відстань перевезень пасажирів, середню маршрутну швидкість, час поїздки, вид рухомого складу та джерело фінансування їх діяльності. Практична значимість. Урахування вищенаведених ознак підвищує обґрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування пасажирських поїздів та їх конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг.
RU: Цель. Разработать новую классификацию пассажирских поездов в Украине с учетом периода движения, территории обслуживания, максимального расстояния движения, средней маршрутной скорости, времени поездки, вида подвижного состава и источников финансирования. Методика. Предложено поделить пассажирские поезда на дневные, ночные и круглосуточные, определить оптимальные зоны движения поездов с учетом минимизации затрат на их эксплуатацию. Результаты. Пассажирские поезда поделены на пригородные, региональные, межрегиональные и дальнего сообщения. В свою очередь, каждый вид поезда поделен на обычные и скоростные, по территории обслуживания: на пригородные, в пределах области, в пределах двух–трех областей и дальнего следования. Научная новизна. Усовершенствована классификация пассажирских поездов в Украине, которая учитывает экономические факторы движения: период движения, территорию обслуживания, максимальную дальность перевозки пассажиров, среднюю маршрутную скорость, время поездки, вид подвижного состава и источник финансирования перевозок. Практическое значение. Учет указанных факторов повышает обоснованность управленческих решений, что позволит обеспечить эффективность функционирования пассажирских поездов и их конкурентоспособность на рынке транспортных услуг.
EN: Purpose. To develop new classification of passenger trains in Ukraine taking into account the period of motion, territory of service, maximum distance of the motion, average speed, travel time, type of rolling stock and financing sources. Methodology. It is offered to divide passenger trains on day, night and all-day trains, to define optimal zones of trains taking into account minimization of cost of their operation. Findings. Passenger trains are divided into suburban, regional, inter-regional and long-distance. In turn, each type of train is divided into conventional and high-speed, on the territory of service: suburban, within the region, within two or three regions and long distance. Originality. Classification of passenger trains in Ukraine which considers economic factors of the movement is improved: period of motion, territory of service, maximum distance of the motion, average speed, type of rolling stock and financing sources of transportations. Practical value. All these factors increases the validity of administrative decisions that will ensure the effective operation of passenger trains and their competitiveness on the transportation services market.
Description: Чаркіна, Т. Ю. Пропозиції щодо зміни класифікації пасажирських поїздів в Україні / Т. Ю. Чаркіна // Вагонный парк. – Харьков, 2014. - № 12 (93). – С. 4-7.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Appears in Collections:Статті КЕМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Charkina.pdf517,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.