Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПахомова, Вікторія Миколаївнаuk_UA
dc.date.accessioned2015-07-27T11:32:31Z-
dc.date.available2015-07-27T11:32:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПахомова, В. М. Інтелектуальна підсистема вибору оптимальних маршрутів потягів на основі генетичного алгоритму: [препринт] / В. М. Пахомова // Интеллектуальные транспортные системы: коммуникационные и информационные технологии в управлении : Материалы заключительной конференции по проекту "CITISET" программы TEMPUS. – Европейско-Российско-Украинская магистерская и докторская программы по интеллектуальным транспортным системам. – Москва, 2014. – С. 92–98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4040en
dc.descriptionВ. Пахомова: ORCID 0000-0001-8346-0405uk_UA
dc.description.abstractUK: Розроблена в середовищі MATLAB програмна модель «GA» на основі канонічного генетичного алгоритму, вхідні параметри якої кількість залізничних станцій, довжина залізниць та параметри генетичного алгоритму; на виході граф оптимального маршруту. Запропонована інтелектуальна підсистема вибору раціональних маршрутів вантажних потягів «IntelRuh» на основі моделі «GA» для залізничній мережі Донецької залізниці за різними системами маршрутизації: кільцевої та маятникової.uk_UA
dc.description.abstractRU: Разработана в среде MATLAB программная модель «GA» на основе канонического генетического алгоритма, входные параметры которой количество железнодорожных станций, длина железных дорог и параметры генетического алгоритма; на выходе граф оптимального маршрута. Предложена интеллектуальная подсистема выбора оптимальных маршрутов поездов «IntelRuh» на основе модели «GA» для железнодорожной сети Донецкой дороги в соответствии с различными системами маршрутизации: кольцевой и маятниковой.ru_RU
dc.description.abstractEN: Developed in MATLAB programming model «GA» on the basis of the canonical genetic algorithm, the input parameters are the number of railway stations, the length of railways and the parameters of the genetic algorithm; output graph optimal route. We propose an intelligent subsystem selection of optimal routes of trains «IntelRuh» on the basis model «GA» of the Donetsk railway network for the road, in accordance with various routing systems: ring and pendulum.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМосковский государственный университет путей сообщения, Москваru_RU
dc.subjectзалізнична мережаuk_UA
dc.subjectінтелектуальна підсистемаuk_UA
dc.subjectкільцева та маятникова схеми маршрутизаціїuk_UA
dc.subjectгенетичний алгоритмuk_UA
dc.subjectпопуляціяuk_UA
dc.subjectселекціяuk_UA
dc.subjectмутаціяuk_UA
dc.subjectжелезнодорожная сетьru_RU
dc.subjectинтеллектуальная подсистемаru_RU
dc.subjectкольцевая и маятниковая схемы маршрутизацииru_RU
dc.subjectгенетический алгоритмru_RU
dc.subjectпопуляцияru_RU
dc.subjectселекцияru_RU
dc.subjectмутацияru_RU
dc.subjectrailway networken
dc.subjectintelligent subsystemen
dc.subjectring and pendulum routing schemesen
dc.subjectgenetic algorithmen
dc.subjectpopulationen
dc.subjectselectionen
dc.subjectmutationen
dc.subjectКЕОМuk_UA
dc.titleІнтелектуальна підсистема вибору оптимальних маршрутів потягів на основі генетичного алгоритмуuk_UA
dc.title.alternativeИнтеллектуальная подсистема выбора оптимальных маршрутов поездов на основе генетического алгоритмаru_RU
dc.title.alternativeIntellectual Subsystem Choice of Optimal Train Route Based on Genetic Algorithmsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КЕОМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pakhomova.pdf196,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.