Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти Академії педагогічних наук України, Київ
Abstract
UK: В сучасному світі надзвичайно гостро постають проблеми розвитку людини незалежно від її віку та статусу і протягом усього її життя. Останніми роками вченими було виявлено, що з віком інтелектуальні здібності людини не тільки не послабляються, а навіть удосконалюються. Тому для людини старшого віку актуальності набувають проблеми формування та розвитку власної самості, вміння проявляти себе перед самою собою та іншими, творення власного світу, нових форм комунікацій з іншими, всього того, що мають вагомість і цінність для повноцінної життєдіяльності людини. Таким чином, мотивація дорослих до освіти в двадцять першому столітті набула якісно нового забарвлення.
RU: В современном мире очень остро стоят проблемы развития человека не зависимо от его возраста и статуса и на протяжении всей его жизни. В последние годы ученными было обнаружено, что с возрастом интеллектуальные способности человека не только не ослабляются, а даже совершенствуются. Поэтому для человека старшого возраста актуальность приобретают проблемы формирования и развития собственной самости, умение проявлять себя перед самим собой и другими, создание собственного мира, новых форм коммуникаций с другими, всего того, что имеют значимость и ценность для полноценной жизнедеятельности человека. Таким образом, мотивация взрослых к образованию в XXI веке приобрела качественно новую окраску.
EN: In today's world is very acute problems of all persons, regardless of age and status, and throughout his life. In recent years, scientists have found that with age intellectual abilities not only weakened, and even improved.The refore, for people over the age of urgency, problems of formation and development of one's self, the ability to express themselves in front of himself and others, create their own world, new forms of communication with the other, all that have significance and value of human life to the full. Thus, the motivation of adults to education in the XXI century has acquired a qualitatively new color.
Description
Keywords
інтелектуальні здібності, післядипломна освіта, мотивація дорослих до освіти, формальна освіта, когнітивні (інтелектуальні) працівники («cognitive workers»), «цифрові» працівники («digitariat»), інформаційні люмпен-пролетаріати («information underclass»), интеллектуальные способности, последипломное образование, мотивация взрослых к образованию, формальное образование, когнитивные (интеллектуальные) работники («cognitive workers»), «цифровые» работники («digitariat»), информационные люмпен-пролетариаты («information underclass»), intellectual ability, postgraduate education, motivation of adults to education, forma leducation, cognitive (intellectual) workers («cognitive workers»), «digital»workers («digitariat»), КФЕБ
Citation
Ткач, Т. В. Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих: [препринт] / Т. В. Ткач // Післядипломна освіта в Україні. – 2015. – № 1. – С. 45–48.