Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4019
Title: Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих
Other Titles: Социально-психологические особенности новых форм образования взрослых
Social-Psychological Features of New Forms Adult Education
Authors: Ткач, Тамара Володимирівна
Ткач, Тамара Владимировна
Tkach, Tamara V.
Keywords: інтелектуальні здібності
післядипломна освіта
мотивація дорослих до освіти
формальна освіта
когнітивні (інтелектуальні) працівники («cognitive workers»)
«цифрові» працівники («digitariat»)
інформаційні люмпен-пролетаріати («information underclass»)
интеллектуальные способности
последипломное образование
мотивация взрослых к образованию
формальное образование
когнитивные (интеллектуальные) работники («cognitive workers»)
«цифровые» работники («digitariat»)
информационные люмпен-пролетариаты («information underclass»)
intellectual ability
postgraduate education
motivation of adults to education
forma leducation
cognitive (intellectual) workers («cognitive workers»)
«digital»workers («digitariat»)
КФЕБ
Issue Date: 2015
Publisher: Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти Академії педагогічних наук України, Київ
Abstract: UK: В сучасному світі надзвичайно гостро постають проблеми розвитку людини незалежно від її віку та статусу і протягом усього її життя. Останніми роками вченими було виявлено, що з віком інтелектуальні здібності людини не тільки не послабляються, а навіть удосконалюються. Тому для людини старшого віку актуальності набувають проблеми формування та розвитку власної самості, вміння проявляти себе перед самою собою та іншими, творення власного світу, нових форм комунікацій з іншими, всього того, що мають вагомість і цінність для повноцінної життєдіяльності людини. Таким чином, мотивація дорослих до освіти в двадцять першому столітті набула якісно нового забарвлення.
RU: В современном мире очень остро стоят проблемы развития человека не зависимо от его возраста и статуса и на протяжении всей его жизни. В последние годы ученными было обнаружено, что с возрастом интеллектуальные способности человека не только не ослабляются, а даже совершенствуются. Поэтому для человека старшого возраста актуальность приобретают проблемы формирования и развития собственной самости, умение проявлять себя перед самим собой и другими, создание собственного мира, новых форм коммуникаций с другими, всего того, что имеют значимость и ценность для полноценной жизнедеятельности человека. Таким образом, мотивация взрослых к образованию в XXI веке приобрела качественно новую окраску.
EN: In today's world is very acute problems of all persons, regardless of age and status, and throughout his life. In recent years, scientists have found that with age intellectual abilities not only weakened, and even improved.The refore, for people over the age of urgency, problems of formation and development of one's self, the ability to express themselves in front of himself and others, create their own world, new forms of communication with the other, all that have significance and value of human life to the full. Thus, the motivation of adults to education in the XXI century has acquired a qualitatively new color.
Description: Ткач, Т. В. Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих: [препринт] / Т. В. Ткач // Післядипломна освіта в Україні. — 2015. — № 1. — С. 45—48.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4019
Appears in Collections:Статті КФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkach_2.pdf222,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.