Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4004
Title: Нові суб’єктні смисли сучасного освітнього простору особистості
Other Titles: Новые субъектные смыслы современного образовательного пространства личности
New Modern Thinks of Rational Educational Space of Person
Authors: Ткач, Тамара Володимирівна
Ткач, Тамара Владимировна
Tkach, Tamara V.
Keywords: освітній простір
суб’єктне сприйняття
«цифрова» молодь
«цифровий» Всесвіт
образовательное пространство
субъектное восприятие
«цифровая» молодежь
«цифровая» Вселенная
educational space
subjective perception
the digital youth
digital Universe
КФЕБ
Issue Date: 2014
Publisher: Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Abstract: UK: Проблема дослідження освіти як суб’єктної творчості людини актуалізує ідею формування освітнього простору, яка задає його логіку як соціального інституту, що пов’язаний з багатьма змінами - реформами, розширенням різноманіття форм освітньої діяльності, появою нових технологій в освіті, прискоренням обігу потоків інформації. Останніми роками набувають актуальності нові форми освіти, які мають неформальний характер. В основі неформальної освіти лежить особистісний вибір зв’язків і відносин, головна мета якого полягає в задоволенні індивідом своїх різноманітних соціальних потреб (спілкуванні, визнання, самореалізації, впевненості).
RU: Проблема исследования образования как субъектного творчества человека актуализирует идею формирования образовательного пространства, которая задает его логику как социального института, который связан со многими изменениями - реформами, расширением многообразия форм образовательной деятельности, появлением новых технологий в образовании, ускорением потоков информации. В последние годы приобретают актуальность новые формы образования, которые имеют неформальный характер. В основе неформального образования лежит личностный выбор связей и отношений, главная цель которого заключается в удовлетворении индивидом своих разнообразных социальных потребностей (общении, признании, самореализации, уверенности).
EN: The problem of the study of education as a subjective human creativity actualizes the idea of forming an educational space that defines its logic as a social institution that is associated with many changes - reforms that increased the diversity of forms of educational activities, the advent of new technologies in education, accelerating the flow of information. In recent years, become urgency new forms of education that are informal. At the heart of non-formal education is the personal choice of connections and relations, whose main goal is to meet the individual needs of its diverse social (communication, recognition, self-realization, self).
Description: Ткач, Т. В. Нові суб’єктні смисли сучасного освітнього простору особистості / Т. В. Ткач // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. — Київ, 2014. — Том VІІ. — Вип. 37. — С. 186—194.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4004
Appears in Collections:Статті КФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkach_1.pdf368,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.