Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3985
Title: Оптимизация режимов торможения отцепов на сортировочных горках в условиях действия случайных факторов
Other Titles: Оптимізація режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках в умовах дії випадкових факторів
Optimization of the Braking Modes of Controlled Cuts of Cars at the Humps under the Influence of Random Factors
Authors: Таранец, Ольга Игоревна
Таранець, Ольга Ігорівна
Taranets, Olga I.
Keywords: сортировочная горка
отцеп
режимы торможения
гарантированный интервал
область допустимых режимов авто – торможения
сортувальна гірка
відцеп
режими гальмування
гарантований інтервал
область допустимих режимів авто-гальмування
hump
cut of cars
braking modes
guaranteed interval
the range of permissible braking modes
КУЕР
Issue Date: 2015
Publisher: Автоматика на транспорте
Citation: Таранец, О. И. Оптимизация режимов торможения отцепов на сортировочных горках в условиях действия случайных факторов / О. И. Таранец // Автоматика на транспорте. — 2015. — Вып. 1. — С. 63—72.
Abstract: RU: Статья посвящена методу оптимизации режимов торможения управляемых отцепов в расчетной группе, который, в отличие от существующих, учитывает влияние случайных факторов и позволяет использовать его для оперативного управления процессом скатывания отцепов с горки. Предложен критерий оптимизации режимов торможения отцепов состава в условиях отклонения фактических параметров отцепов от расчетных значений и неточности реализации тормозными позициями заданных режимов торможения. В исследовании используется имитационное моделирование процесса скатывания отцепов с горки. Для оптимизации режимов торможения отцепов применяется итерационный метод. Учет влияния случайных факторов, которые действуют на отцеп в процессе скатывания при оптимизации режимов торможения отцепов, позволяет повысить точность регулирования скорости отцепов. Результаты исследований могут быть использованы при разработке программных средств для технико-экономической оценки конструкций и технического обеспечения сортировочных горок в системах проектирования, а также в автоматизированных системах управления сортировочными станциями.
UK: Стаття присвячена методу оптимізації режимів гальмування керованих відчепів в розрахунковій групі, який, на відміну від існуючих, враховує вплив випадкових факторів і дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки. Запропоновано критерій оптимізації режимів гальмування відчепів складу в умовах відхилення фактичних параметрів відчепів від розрахункових значень і неточності реалізації гальмівними позиціями заданих режимів гальмування. У дослідженні використовується імітаційне моделювання процесу скочування відчепів з гірки. Для оптимізації режимів гальмування відчепів застосовується ітераційний метод. Облік впливу випадкових факторів, які діють на відчеп в процесі скочування при оптимізації режимів гальмування відчепів, дозволяє підвищити точність регулювання швидкості відчепів. Результати досліджень можуть бути використані при розробці програмних засобів для техніко-економічної оцінки конструкцій і технічного забезпечення сортувальних гірок в системах проектування, а також в автоматизованих системах управління сортувальними станціями.
EN: The article is devoted to the method of optimization of the braking modes of controlled cuts of cars within the group of interest, which, unlike the existing ones, takes into account the influence of random factors and can be used for operational management of the process of rolling-down of cuts of cars. The article proposes the criterion of optimization of braking modes for cuts of cars under the deviation of the actual parameters of cuts of cars from the calculated values and under the inaccuracy of braking positions implementation of specified braking modes. The study uses simulation modeling of the process of cuts of cars rolling-down. The iterative method is used to optimize the modes of cuts of cars braking. Considering the effects of random factors, that influence on the cut of cars during the rolling down, the optimization of braking mode for cut of cars allows to increase the accuracy of the speed of cuts of cars control. The study results can be used in developing software for technical and economic evaluation of structures and maintenance support of the gravity hump within the design systems, as well as within the automated systems of marshaling yards operation.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3985
Appears in Collections:Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из Таранец_63стр.A&T_2015-2.pdf605,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.