Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3974
Title: Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі (препринт)
Other Titles: Реализация личностно ориентированного подхода в процессе преподавания 0РКИ/УКИ в высшем учебном заведении (препринт)
Authors: Бобиль, Світлана Володимирівна
Keywords: особистісно зорієнтований підхід
диференціація знань
самоідентифікація
міжпредметний зв’язок
личностно ориентированный подход
дифференциация знаний
самоидентификация
межпредметная связь
personality-oriented approach
the differentiation of knowledge
interdisciplinary communication
КГД
Issue Date: 2014
Publisher: Національний університет «Острозька академія», Острог
Citation: Бобиль, С. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі: [препринт] / С. В. Бобиль // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологічна : зб. наук. пр. – Острог, 2014. – Вип. 49. – С. 265–266.
Abstract: UK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції під час використання особистісно зорієнтованого підходу. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно орієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ /УЯІ за допомогою даного підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.
RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при использовании личностно ориентированного подхода. Автор рассматривает сущность формирования концепции личностно ориентированно образования студентов-иностранцев, анализирует основные методические векторы изучения РКИ/УКИ с помощью ЛОП, описывает основные принципы реализации данного подхода во время формирования иноязычной компетенции будущего инженера.
EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3974
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_49_83
Appears in Collections:Статті КГД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobyl S.pdfпрепринт89,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.