Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3974
Title: | Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі (препринт) |
Other Titles: | Реализация личностно ориентированного подхода в процессе преподавания 0РКИ/УКИ в высшем учебном заведении (препринт) |
Authors: | Бобиль, Світлана Володимирівна |
Keywords: | особистісно зорієнтований підхід диференціація знань самоідентифікація міжпредметний зв’язок личностно ориентированный подход дифференциация знаний самоидентификация межпредметная связь personality-oriented approach the differentiation of knowledge interdisciplinary communication КГД |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Національний університет «Острозька академія», Острог |
Citation: | Бобиль, С. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі: [препринт] / С. В. Бобиль // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологічна : зб. наук. пр. – Острог, 2014. – Вип. 49. – С. 265–266. |
Abstract: | UK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції під час використання особистісно зорієнтованого підходу. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно орієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ /УЯІ за допомогою даного підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера. RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при использовании личностно ориентированного подхода. Автор рассматривает сущность формирования концепции личностно ориентированно образования студентов-иностранцев, анализирует основные методические векторы изучения РКИ/УКИ с помощью ЛОП, описывает основные принципы реализации данного подхода во время формирования иноязычной компетенции будущего инженера. EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer. |
URI: | http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3974 http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_49_83 |
Appears in Collections: | Статті КГД |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bobyl S.pdf | препринт | 89,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.