Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБітюков, Сергій Дмитровичuk_UA
dc.contributor.authorСиченко, Віктор Григоровичuk_UA
dc.contributor.authorКузнецов, Валерій Геннадійовичuk_UA
dc.date.accessioned2015-07-03T06:26:40Z-
dc.date.available2015-07-03T06:26:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБітюков, С. Д. Підвищення ефективності виробництва та використання енергетичних ресурсів / С. Д. Бітюков, В. Г. Сиченко, В. Г. Кузнецов // Українські залізниці. – 2014. – № 8(14). – С. 51–53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942-
dc.descriptionВ. Сиченко: ORCID 0000-0002-9533-2897, В. Кузнецов: ORCID 0000-0003-4165-1056uk_UA
dc.description.abstractUK: Визначені резерви у системах електропостачання залізниць для зниження втрат потужності за рахунок впровадження раціональних режимів системи тягового електропостачання. Запропонована цільова функція для завдання управління режимами системи електропостачання електрифікованого транспорту, що відрізняється врахуванням залежності тарифу за спожиту електроенергію від часу, а також урахуванням надійності перемикальних пристроїв, трансформаторів та опор контактної мережі. Експериментально доведено, що на основі математичної моделі із застосуванням інформації від АСКОЕ можна вирішувати завдання з управління режимами системи електропостачання електрифікованого транспорту.uk_UA
dc.description.abstractRU: Определены резервы в системах электроснабжения железных дорог для снижения потерь мощности за счет внедрения рациональных режимов системы тягового электроснабжения. Предложенная целевая функция для задачи управления режимами системы электроснабжения электрифицированного транспорта, отличающийся учетом зависимости тарифа за потребленную электроэнергию от времени, а также учетом надежности переключающих устройств, трансформаторов и опор контактной сети. Экспериментально доказано, что на основе математической модели с использованием информации от АСКУЭ можно решать задачи по управлению режимами системы электроснабжения электрифицированного транспорта.ru_RU
dc.description.sponsorshipДонецька залізницяuk_UA
dc.language.isouk_UA-
dc.publisherТОВ Рухомий склад, Харківuk_UA
dc.subjectПЕРuk_UA
dc.subjectенергозбереженняuk_UA
dc.subjectрегулювання напругиuk_UA
dc.subjectрежими електроспоживанняuk_UA
dc.subjectАСКОЕuk_UA
dc.subjectТЭРru_RU
dc.subjectэнергосбереженияru_RU
dc.subjectрегулирование напряженияru_RU
dc.subjectрежимы электропотребленияuk_UA
dc.subjectАСКУЭru_RU
dc.subjectEnergy resourcesen
dc.subjectenergy efficiencyen
dc.subjectvoltage regulationen
dc.subjectpower consumption modesen
dc.subjectAMRen
dc.subjectКІСЕuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності виробництва та використання енергетичних ресурсівuk_UA
dc.title.alternativeПовышение эффективности производства и использования энергетических ресурсовru_RU
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КІСЕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bitukov_Sichenko_Kuznetsov.pdf261,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.