Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаблін, Олег Ігоровичuk_UA
dc.contributor.authorКузнецов, Валерій Геннадійовичuk_UA
dc.contributor.authorБондар, Олег Ігоровичuk_UA
dc.contributor.authorАртемчук, Віктор Васильовичuk_UA
dc.date.accessioned2015-07-01T08:31:05Z-
dc.date.available2015-07-01T08:31:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifierDOI: 10.15802/etr.v0i7.42300en
dc.identifier.citationМоделювання взаємодії електрорухомого складу в режимі рекуперації електроенергії з розосередженою системою тягового електропостачання / О. І. Саблін, В. Г. Кузнецов, О. І. Бондар, В. В. Артемчук // Електрифікація транспорту. – 2014. – № 7. – С. 46–53. – Бібліогр. в кінці ст. – DOI: 10.15802/etr.v0i7.42300.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3932en
dc.identifier.urihttp://etr.diit.edu.ua/article/view/42300/38822en
dc.identifier.urihttp://etr.diit.edu.ua/article/view/42300en
dc.descriptionО. Саблін: ORCID 0000-0001-6784-648X; В. Кузнецов: ORCID 0000-0003-4165-1056; В. Артемчук: ORCID 0000-0002-6056-5834uk_UA
dc.description.abstractUK: Пріоритетними напрямками розвитку електротранспорту є децентралізація системи його електропостачання та підвищення обсягів рекуперації електроенергії при гальмуваннях. Жорстка стабілізація напруги на струмоприймачах електротранспорту, що досягається розосередженим електропостачанням, може призводити до погіршення умов рекуперації електроенергії електротранспорту, оскільки цей режим суттєво залежить від рівня напруги в контактній мережі. В результаті проведеного в роботі моделювання взаємодії ЕРС в режимі рекуперації з системою розосередженого електропостачання на базі багатоваріантних розрахунків миттєвої схеми СТЕ визначено ефективну зону рекуперації при якій може бути реалізовано любий струм рекуперації в межах допустимої напруги на струмоприймачі ЕРС, що не потребує регулювання напруги на шинах ТП. При перевищенні даної відстані для ефективного використання рекуперативної енергії необхідно плавне зниження напруги на шинах ТП в межах допустимих значень.uk_UA
dc.description.abstractRU: Приоритетными направлениями развития электротранспорта является децентрализация системы его электроснабжения и повышения объемов рекуперации электроэнергии при торможениях. Жесткая стабилизация напряжения на токоприемниках электротранспорта, достигаемая рассредоточенным электроснабжением, может приводить к ухудшению условий рекуперации электроэнергии электротранспорта, поскольку этот режим существенно зависит от уровня напряжения в контактной сети. В результате проведенного в работе моделирования взаимодействия ЭПС в режиме рекуперации с системой рассредоточенного электроснабжения на базе многовариантных расчетов мгновенной схемы СТЭ определено эффективную зону рекуперации при которой может быть реализован любой ток рекуперации в пределах допустимого напряжения на токоприемнике ЭПС, что не требует регулирования напряжения на шинах ТП. При превышении данного расстояния для эффективного использования рекуперативной энергии необходимо плавное снижение напряжения на шинах ТП в пределах допустимых значений.ru_RU
dc.description.abstractEN: Priority directions of development of electric transport is decentralization of the system of his power and increase the recovery of energy when braking. Strict voltage regulation on pantographs of the electric transport, achieved dispersed supply leads to deterioration of the conditions of recuperation of electricity electric transport, since this mode depends on the level of voltage in the contact network. As a result of the work of the simulation of the interaction of electric transport in recovery mode with a dispersed system of power supply on the basis of multi-variant calculations instant schema systems electric transport the effective zone recovery. In this zone can be implemented by any current recovery electric transport within the allowable voltage at the poles. It does not require regulation bus bar voltage substations. If you exceed this distance for the effective use of regenerative energy, gradual reduction of the bus bar voltage substations within the allowed values.en
dc.language.isouk_UA-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectелектротранспортuk_UA
dc.subjectрекуперація електроенергіїuk_UA
dc.subjectрозосереджене електропостачанняuk_UA
dc.subjectзона рекупераціїuk_UA
dc.subjectнапруга на струмоприймачіuk_UA
dc.subjectэлектротранспортru_RU
dc.subjectрекуперация электроэнергииru_RU
dc.subjectрассредоточенное электроснабженияru_RU
dc.subjectзона рекуперацииru_RU
dc.subjectнапряжение на токоприемникеru_RU
dc.subjectelectric transporten
dc.subjectpower recuperationen
dc.subjectdispersed power supplyen
dc.subjectzone recoveryen
dc.subjectthe voltage at the polesen
dc.subjectКТОЕuk_UA
dc.subjectКІСЕuk_UA
dc.subjectКТЕМuk_UA
dc.subjectКЕРСuk_UA
dc.titleМоделювання взаємодії електрорухомого складу в режимі рекуперації електроенергії з розосередженою системою тягового електропостачанняuk_UA
dc.title.alternativeМоделирование взаимодействия электроподвижного состава в режиме рекуперации электроэнергии с рассредоточенной системой тягового электроснабженияru_RU
dc.title.alternativeSimulation of Interaction of Electric Rolling Stock in the Regenerating Power with a Dispersed System of Traction Electric Supplyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КЕТЕМ
Статті КІСЕ
Статті КЕРС
Статті КТOЕ
№ 07 (ЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саблин.pdf857,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.