Концептуальні засади формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, Київ-Вінниця
Abstract
UK: У статті представлено теоретичне обґрунтування концептуальних засад формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту як складну динамічну систему зі складною структурою і причинно-наслідковими зв’язками між її елементами. Визначено основні завдання формування професійної культури майбутніх залізничників, виявлено основні чинники впливу на процес формування професійної культури.
RU: В статье представлено теоретическое обоснование концептуальних основ формирование профессиональной культуры будущих специалистов железнодорожного транспорта как сложную динамическую систему со сложной структурой и причинно-следственными связями между ее элементами. Определены основные задачи формирования профессиональной культуры будущих железнодорожников, выявлены основные факторы влияния на процесс формирования профессиональной культуры.
EN: This paper presents a theoretical study of conceptual principles of forming of future specialists rail transport as a complex structure and casual relationships between its elements. The main task of forming of future railroad indentifies the main factors of influence on the development of professional culture.
Description
О. Вознюк: ORCID 0000-0002-4186-6113
Keywords
професійна культура, технічний ВНЗ, підготовка, технічна освіта, профессиональная культура, технический ВУЗ, современное образование, professional culture, technical universities, education, modern education, КГП (ЛФ)
Citation
Вознюк, О. М. Концептуальні засади формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту / О. М. Вознюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. — Київ-Вінниця, 2014. — Вип. 40. — С. 196—199.