Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДьяков, Виктор Алексеевичru_RU
dc.contributor.authorДьяков, Віктор Олексійовичuk_UA
dc.contributor.authorDiakov, Viktor O.en
dc.contributor.authorЖирова, Л. Ю.ru_RU
dc.contributor.authorПеревертень, Михаил Николаевичru_RU
dc.contributor.authorПеревертень, Михайло Миколайовичuk_UA
dc.contributor.authorPereverten, Mikhail N.en
dc.contributor.authorШатыло, В. Н.ru_RU
dc.date.accessioned2015-06-26T08:54:04Z-
dc.date.available2015-06-26T08:54:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifierDOI: 10.15802/etr.v0i7.42294en
dc.identifier.citationОсобенности токосъема межрегиональных электропоездов / В. А. Дьяков, Л. Ю. Жирова, М. Н. Переветрень, В. Н. Шатыло // Електрифікація транспорту. – 2014. – № 7. – С. 21–27. – Библиогр. в конце ст. – DOI: 10.15802/etr.v0i7.42294.ru_RU
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3923en
dc.identifier.urihttp://etr.diit.edu.ua/article/view/42294en
dc.identifier.urihttp://etr.diit.edu.ua/article/view/42294/38816en
dc.descriptionВ. Дьяков: ORCID 0000-0002-6141-8393ru_RU
dc.description.abstractRU: При увеличении скорости ЭПС на железных дорогах Украины возникла необходимость совершенствования конструкции контактных подвесок и токоприемников. Появление на стальных магистралях электропоездов, способных развивать скорость до 160 км/час, выявило проблемы при токосъеме, которых раньше не существовало из-за более низкой скорости ЭПС. Оказалось, что смонтированная еще в начале 60-х годов компенсированная контактная подвеска, рассчитанная на скорость до 160 км/час, не в состоянии обеспечить надежный токосъем, так как экспериментально проверить ее технические характеристики не удавалось из-за более низкой скорости ЭПС. В статье рассмотрены некоторые особенности токосъема у межрегиональных электропоездов и приведен анализ изменения коэффициента неравномерности эластичности типовых контактных подвесок, эксплуатируемых в Украине, от температуры окружающей среды. Показано, что при модернизации контактной сети под скоростное движение необходимо изменять конструктивные параметры контактных подвесок и для выравнивания эластичности контактной подвески в пролете заменять медные контактные провода и несущие тросы на бронзовые, имеющие более высокую механическую прочность.ru_RU
dc.description.abstractUK: Змонтована ще на початку 60-х років компенсована контактна підвіска, що розрахована на швидкість до 160 км/год, не в змозі забезпечити надійне струмознімання, так як експериментально перевірити її технічні характеристики не вдавалось через більш низькі швидкості ЕРС. Виявилось, що змонтована ще на початку 60-х років компенсована контактна підвіска, що розрахована на швидкість до 160 км/год, не в змозі забезпечити надійне струмознімання, так як експериментально перевірити її технічні характеристики не вдавалось через більш низькі швидкості ЕРС. В статті розглянуті деякі особливості струмознімання і приведений аналіз зміни коефіцієнту нерівномірності еластичності типових контактних підвісок, які експлуатуються в Україні, від температури навколишнього середовища. Показано, що при модернізації контактної мережі для швидкісного руху необхідно змінювати конструктивні параметри контактних підвісок і для вирівнювання еластичності контактних підвісок в прольоті замінити мідні контактні проводи і несучі троси на бронзові, що володіють більш високою механічною міцністю.uk_UA
dc.description.abstractEN: By increasing, the speed of CSE on the railways of Ukraine became necessary to improve the design of overhead lines and current collectors. Appearance on steel mains electric, capable of speeds up to 160 km / h,revealed problems with current collector, which previously did not exist because of the lower rate of CSE. It turned out that mounted in the early 60s compensated catenary , designed for speeds up to 160 km / h , is unable to provide reliable current collection , as experimentally verify its specifications could not be due to the lower rate of EPS . The article describes some of the features in the current collection of interregional trains and provides an analysis of changes in the elasticity coefficient of irregularity typical overhead lines operating in Ukraine, on the ambient temperature. It is shown that the modernization of the contact network for high-speed trains need to change the design parameters of catenary and elasticity to align the catenary in the span to replace copper contact wires and cables carrying on bronze , having a high mechanical strength.en
dc.language.isoru_RU-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectмежрегиональные электропоездаru_RU
dc.subjectпружинные и пневматические рессорыru_RU
dc.subjectтокоприемникru_RU
dc.subjectконтактная подвескаru_RU
dc.subjectтокосъемru_RU
dc.subjectкоэффициент неравномерности эластичностиru_RU
dc.subjectміжрегіональні електропоїздаuk_UA
dc.subjectпружинні та пневматичні ресориuk_UA
dc.subjectструмоприймачuk_UA
dc.subjectконтактна підвіскаuk_UA
dc.subjectструмозніманняuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт нерівномірності еластичностіuk_UA
dc.subjectinterregional trainen
dc.subjectspring and air suspensionen
dc.subjectpantographen
dc.subjectcatenaryen
dc.subjectcurrent collectoren
dc.subjectirregularity factor elasticityen
dc.subjectКІСЕuk_UA
dc.titleОсобенности токосъема межрегиональных электропоездовru_RU
dc.title.alternativeОсобливості струмознімання міжрегіональних електропоїздівuk_UA
dc.title.alternativeFeatures Current Collection Interregional Electric Trainen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КІСЕ
№ 07 (ЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дьяков.pdf956,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.