Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпак, Ірина Володимирівнаuk_UA
dc.contributor.authorМунтян, Антоніна Олександрівнаuk_UA
dc.date.accessioned2015-06-19T07:40:14Z-
dc.date.available2015-06-19T07:40:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШпак, І. В. Прийом драматизації у рамках комунікативної методики навчання іноземних мов : [препринт] / І. В. Шпак, А. О. Мунтян // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2013. – Вип. 33(86). – С. 433–436.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3868-
dc.identifier.urihttp://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2013/33/73.pdf-
dc.descriptionІ. Шпак: ORCID 0000-0002-4305-4987; А. Мунтян: ORCID 0000-0001-8375-4067uk_UA
dc.description.abstractUK: В даній статті аналізуються актуальні проблеми навчання іноземних мов, а саме застосування прийму драматизації в рамках комунікативної методики навчання іноземним мовам під час практичних занять з англійської мови в університетах. В ході аналізу автори розглядають чотири типи драматизації та приходять до висновків, що не всі вони можуть бути ефективно застосовані під час проведення практичних занять в університетах. Але автори також акцентують увагу, що прийом драматизації є одним ефективним засобів навчання іноземним мовам в рамках комунікативної методики.uk_UA
dc.description.abstractEN: In the given article urgent problems of foreign language teaching, i.e. dramatization technique in the framework of communicative language teaching application are analyzed. Basing on the fact that communicative competence needs are constantly growing in the modern world the authors speculate on different approaches and techniques which can be used for effective English language teaching in the classroom. The authors point out that some types of dramatization are more useful for practical application at the classes of English than the others.ru_RU
dc.description.abstractRU: В данной статье анализируются актуальные проблемы обучения иностранным языкам, а именно применение приема драматизации в рамках коммуникативной методики обучения иностранным языкам во время практических занятий по английскому языку в университетах. В ходе анализа авторы рассматривают четыре типа драматизации и приходят к выводу, что не все они могут быть эффективно применены при проведении практических занятий в университетах. Но авторы также акцентируют внимание, что прием драматизации является одним эффективных средств обучения иностранным языкам в рамках коммуникативной методики.uk_UA
dc.language.isouk_UA-
dc.publisherКласичний приватний університет, Запоріжжяuk_UA
dc.subjectкомунікативна методика навчання іноземним мовамuk_UA
dc.subjectприйом драматизаціїuk_UA
dc.subjectтипи драматизаціїuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectкоммуникативная методика обучения иностранным языкамru_RU
dc.subjectприем драматизацииru_RU
dc.subjectтипы драматизацииru_RU
dc.subjectпланированиеru_RU
dc.subjectcommunicative methods of foreign language teachingen
dc.subjectdramatization techniqueen
dc.subjecttypes of dramatizationen
dc.subjectplanningen
dc.subjectКІМuk_UA
dc.titleПрийом драматизації у рамках комунікативної методики навчання іноземних мов (препринт)uk_UA
dc.title.alternativeDramatization Technique in the Framework of Communicative Language Teaching (preprint)en
dc.title.alternativeПрием драматизации в рамках коммуникативной методики обучения иностранным языкам (препринт)ru_RU
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КІМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpak_ Muntian.pdfпрепринт161,17 kBAdobe PDFView/Open
Shpak .pdfповний текст153,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.