Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3762
Title: Методичний підхід щодо визначення раціональної зони курсування окремого денного швидкісного поїзда
Other Titles: Методический подход к определению рациональной зоны обращения отдельного дневного скоростного поезда
Methodical Approach to Definition of the Rational Zone of the Address of the Separate Day High-Speed Train
Authors: Бараш, Юрій Савелійович
Бараш, Юрий Савельевич
Barash, Yuriy S.
Матусевич, Олексій Олександрович
Матусевич, Алексей Александрович
Matusevych, Oleksii O.
Matusevich, Aleksey A.
Keywords: швидкісний рух
швидкісні поїзди
доходи від перевезень
витрати від перевезень
ефективність перевезень
збитковість
скоростное движение
скоростные поезда
доходы и расходы от перевозок
эффективность перевозок
убыточность скоростного движения
the high-speed movement
high-speed trains
the income and expenses from transportations
efficiency of transportations
unprofitability of the high-speed movement
КОАІВ
Issue Date: 2014
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: UK: Мета. Розробити методику щодо підвищення економічної ефективності функціонування окремого швидкісного пасажирського поїзда за розрахунок визначення беззбиткових зон його курсування. Методика. Для вирішення задач такого класу в роботі запропоновано нову методику, яка розроблена на основі беззбитковості діяльності швидкісних перевезень з використанням графічного методу. Ця методика дозволить визначити раціональні зони курсування швидкісних поїздів для ліквідації їх збитковості. Результати. На основі проведеного аналізу було встановлено принципи визначення раціональної зони курсування швидкісних поїздів на певному напрямку руху – тобто межу за якою діяльність поїздів стає неефективною. В роботі розроблена методика визначення ефективності функціонування окремого швидкісного поїзда, що дозволить зменшити збитковість курсування поїздів «Інтерсіті+»на теренах України. Наукова новизна. Удосконалено методичний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування швидкісних поїздів за рахунок встановлення беззбиткової зони курсування на певному маршруті залежно від доходів та питомих витрат Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК) від перевезення пасажирів на вказаному напрямку руху, що дозволить суттєво знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність діяльності швидкісної компанії. Практична значимість. Впровадження вказаної методики для визначення оптимальних зон курсування швидкісних поїздів дозволить АТ «Українські залізниці» суттєво підвищити ефективність курсування швидкісних перевезень, а УЗШК поступово скоротити збитковість своєї діяльності.
RU: Цель. Разработать методику определения экономической эффективности функционирования отдельного скоростного пассажирского поезда за счет определения безубыточной зоны его обращения. Методика. Для решения задач такого класса в работе предложена новая методика, которая разработана на основе безубыточной деятельности скоростных перевозок с использованием графического метода. Эта методика позволит определить рациональные зоны движения скоростных поездов для ликвидации их убыточности. Результаты. На основе проведенного анализа можно заключить, что в работе разработана методика определения экономической эффективности отдельного скоростного пассажирского поезда на определенном направлении движения за счет установления граничной дальности обращения, за пределами которой их функционирование становиться убыточным. Научная новизна. Усовершенствованный методический подход к определению рациональных зон обращения пригородных поездов за счет установления оптимальной протяженности маршрута в зависимости от полученных ими доходов и расходов, что позволит существенно снизить эксплуатационные затраты и повысить эффективность перевозок. Практическое значение. Внедрение указанной методики для определения рациональных зон обращения скоростных поездов позволит АО «Украинские железные дороги» существенно повысить эффективность их эксплуатации.
EN: Purpose. To develop a technique of determination of economic efficiency of functioning of the separate high-speed passenger train due to definition of a profitable zone of its address. Methodology. For the solution of problems of such class in work the new technique which is developed on the basis of profitable activity of high-speed transportations with use of a graphic method is offered. This technique will allow to define rational zones of the movement of high-speed trains for elimination of their unprofitability. Results. On the basis of the carried-out analysis it is possible to conclude that in work the technique of determination of economic efficiency of the separate high-speed passenger train on a certain direction of the movement for the account of establishment of boundary range of the address outside which their functioning to become unprofitable is developed. Scientific novelty. Advanced methodical approach to definition of rational zones of the address of local trains due to establishment of optimum extent of a route depending on income and expenses gained by them that will allow to lower significantly operational expenses and to increase efficiency of transportations. Practical relevance. Introduction of the specified technique for definition of rational zones of the address of high-speed trains will allow JSC Ukrainskiye zheleznye dorogi to increase efficiency of their operation significantly.
Description: Бараш, Ю. С. Методичний підхід щодо визначення раціональної зони курсування окремого денного швидкісного поїзда / Ю. С. Бараш, О. О. Матусевич // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. / Дніпропетр. нац. ун-ту. залізн. транс. ім. акад. В. Лазаряна.- Дніпропетровськ, 2014.- Вип.8. - С. 42-47.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3762
http://pte.diit.edu.ua/article/view/40821/37135
ISSN: 2309-821 X (Print)
2310-2438 (Online)
Appears in Collections:Статті КОіО (раніше КОАІВ)
Випуск 08 (ПЕТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barash.pdf257,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.