Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВакуленко, Ігор Олексійовичuk_UA
dc.date.accessioned2011-04-15T06:13:40Z-
dc.date.available2011-04-15T06:13:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifierDOI: 10.15802/stp2008/14755en
dc.identifier.citationВакуленко, І. О. Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи / І. О. Вакуленко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 24. – С. 192–194. – DOI: 10.15802/stp2008/14755.uk_UA
dc.identifier.issn2307–3489 (Print)-
dc.identifier.issn2307–6666 (Online)-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/374en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/14755/12822en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/14755en
dc.descriptionІ. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916uk_UA
dc.description.abstractUK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації, циклічної зміни температур під час гальмування та типом гальмівної системи.uk_UA
dc.description.abstractRU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной пластической деформации, циклической смены температур при торможении и типом тормозной системы.ru_RU
dc.description.abstractEN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous plastic deformation, the cyclic temperature change during and after braking as well as the type of brake system.en
dc.language.isouk_uauk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськuk_UA
dc.subjectрухомий складuk_UA
dc.subjectзалізничні колесаuk_UA
dc.subjectнапругаuk_UA
dc.subjectгальмуванняuk_UA
dc.subjectподвижной составru_RU
dc.subjectжелезнодорожные колесаru_RU
dc.subjectнапряжениеru_RU
dc.subjectторможениеru_RU
dc.subjectrolling stocken
dc.subjectrailway wheelsen
dc.subjectvoltageen
dc.subjectbrakingen
dc.subjectКТМuk_UA
dc.titleЗалежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системиuk_UA
dc.title.alternativeЗависимость структурных преобразований по поверхности качения железнодорожных колес от типа тормозной системыru_RU
dc.title.alternativeThe Dependence of the Structural Changes Along the Running Surface of Rail Wheels on the Type of Brake Systemen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КТМ
Випуск 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vakulenko_24.pdf303,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.