Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/374
Title: Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи
Other Titles: Зависимость структурных преобразований по поверхности качения железнодорожных колес от типа тормозной системы
Authors: Вакуленко, Ігор Олексійович
Вакуленко, Игорь Алексеевич
Vakulenko, Ihor O.
Keywords: подвижной состав
рухомий склад
rolling stock
железнодорожные колеса
залізничні колеса
railway wheels
напряжение
напруга
voltage
торможение
гальмування
braking
КТМ
Issue Date: 2008
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації, циклічної зміни температур під час гальмування та типом гальмівної системи.
RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной пластической деформации, циклической смены температур при торможении и типом тормозной системы.
EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous plastic deformation, the cyclic temperature change during and after braking as well as the type of brake system.
Description: Вакуленко, І. О. Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи / І. О. Вакуленко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2008. — Вип. 24. — С. 192—194. УДК 629.4.027.4:669.14.018.294
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/374
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КТМ
Випуск 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vakulenko_24.pdf303,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.