Державне регулювання структурних реформ на залізничному транспорті України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UK: У статті розглядаються деякі аспекти державного регулювання структурних реформ на залізничному транспорті України, враховуючи перехід до нової моделі організації: створення вертикально інтегрованої структури управління, що повинно відповідати сучасним критеріям економічної діяльності. Доведено, що структура реформованої залізничної галузі повинна функціонувати за рахунок внутрішніх резервів, менше бути залежною від зовнішніх ризиків, що допоможе приймати ефективні управлінські рішення. Враховуючи вплив транспорту на світову економіку, необхідністю є адаптація структури залізничної галузі до більш ефективної системи господарювання, здатної використовувати наявні ресурси, залучення інвестицій, що сприятиме підвищенню конкурентоздатності залізничних перевезень.
RU: В статье рассматриваются некоторые аспекты государственного регулирования структурных реформ на железнодорожном транспорте Украины, учитывая переход к новой модели организации: создание вертикально интегрированной структуры управления, что должно отвечать современным критериям экономической деятельности. Доказано, что структура реформированной железнодорожной отрасли должна функционировать за счет внутренних резервов, меньше быть зависимой от внешних рисков, что поможет принимать эффективные управленческие решения. Учитывая влияние транспорта на мировую экономику, необходимостью является адаптация структуры железнодорожной отрасли к более эффективной системе ведения хозяйства, способной использовать имеющиеся ресурсы, привлечение инвестиций, которое будет способствовать повышению конкурентоспособности железнодорожных перевозок.
EN: Some state regulation aspects of structural reforms on the railway transport of Ukraine taking into account the transition to the organization new model (creation of the vertically integrated management structure that must conform to the modern criteria of economic activity) are considered in this article. It is proved that the structure of reformed railway branch must function due to internal reserves, be less dependent on external risks that will help to take efficient management decisions. Taking into consideration the transport effect on the world economy, it is necessary to adapt the railway branch structure to more efficient system of management capable of using the available resources, attracting the investments, which will promote to improve competitiveness of the railway transportation.
Description
В. Копитко: ORCID 0000-0003-2457-1505
Keywords
залізничний транспорт, залізнична галузь, світова економіка, железнодорожный транспорт, железнодорожная отрасль, мировая экономика, railway transport, railway branch, the world economy, КГП (ЛФ)
Citation
Копитко, В. І. Державне регулювання структурних реформ на залізничному транспорті України / В. І. Копитко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2008. – Вип. 22. – С. 212–216. – DOI: 10.15802/stp2008/15582.