Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Микола Михайловичuk_UA
dc.contributor.authorПопович, Николай Михайловичru_RU
dc.contributor.authorPopovych, Mykola M.en
dc.contributor.authorPopovich, Mikola M.en
dc.contributor.authorІгнатенко, Д. Ю.uk_UA
dc.contributor.authorИгнатенко, Д. Ю.ru_RU
dc.contributor.authorIgnatenko, D. Yu.en
dc.date.accessioned2015-04-21T11:57:43Z-
dc.date.available2015-04-21T11:57:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2227-1252-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3681-
dc.descriptionПопович, М. М. Методика розрахунку та визначення вантажопідйомності залізобетонних аркових прогонових будов з їздою поверху методом класифікації / М. М. Попович, Д. Ю. Ігнатенко // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2014. — Вип. 5. — С. 70—75. — Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.description.abstractUK: Мета. Порівняння класів рухомого складу з класами елементів прогонових будов дозволяє судити про можливість та умови пропуску його по мостах. Методика. Для головних балок прогонової будови визначають максимальну інтенсивність тимчасового вертикального рівномірно розподіленого навантаження, яка не викликає наступ граничного стану при нормальній експлуатації моста. Розраховану таким чином інтенсивність надалі для стислості називають допустимим тимчасовим навантаженням. Результати. За виведеними формулами були отримані класи головних балок проїзної частини Дарницького залізничного моста. Наукова новизна. Виведено формули для визначення класів головних балок проїзної частини арочних залізобетонних прогонових будов з їздою поверху і визначені способи навантажування багатозначних ліній впливу у разі різних варіантів розрахунку. Порівняння отриманих класів дозволяє оцінити точність і похибку у визначенні за різними розрахунковими схемами. Практична значимість. За цією методикою були визначені класи головних балок проїзної частини Дарницького моста, як приклад.uk_UA
dc.description.abstractRU: Цель. Сравнение классов подвижного состава с классами элементов пролетных строений позволяет судить о возможности и условиях пропуска его по мостам. Методика. Для главных балок пролетного строения определяют максимальную интенсивность временной вертикальной равномерно распределенной нагрузки, которая не вызывает наступление предельного состояния при нормальной эксплуатации моста. Рассчитанную таким образом интенсивность в дальнейшем для краткости называют допустимой временной нагрузкой. Результаты. По выведенным формулам были получены классы главных балок проезжей части Дарницкого железнодорожного моста. Научная новизна. Выведены формулы для определения классов главных балок проезжей части арочных железобетонных пролетных строений с ездой поверху и определены способы загружения многозначных линий влияния в случае различных вариантов расчета. Сравнение полученных классов позволяет оценить точность и погрешность в определении по разным расчетным схемам. Практическая значимость. По этой методике были определены классы главных балок проезжей части Дарницкого моста, как пример.ru_RU
dc.description.abstractEN: Purpose. Comparing Classes rolling elements with classes superstructures gives an indication of the possibilities and conditions of his passes over the bridge. Methodology. For the main beams span determine the maximum intensity of temporary vertical uniformly distributed load that does not cause a limiting condition during normal operation of the bridge. Thus calculated intensity for brevity called allowable time - viscous heating. Findings. The formulas were derived classes of the main beams carriageway Darnytsia railway bridge. Originality. The formulas for determining the classes of the main beams of the roadway arch concrete superstructures with riding on top and defined ways of loading multivalued lines of influence in the case of different variants of calculation . Comparison of the class to evaluate the accuracy and error in determining for various design schemes. Practical value. By this procedure the major classes were defined by the beams of the bridge roadway Darnytsia as an example.en
dc.language.isouk_UA-
dc.publisherДНУЗТuk_UA
dc.subjectвантажопідйомністьuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectзалізобетонні мостиuk_UA
dc.subjectпроїзна частинаuk_UA
dc.subjectголовна балкаuk_UA
dc.subjectгрузоподъемностьru_RU
dc.subjectклассификацияru_RU
dc.subjectжелезобетонные мостыru_RU
dc.subjectпроезжая частьru_RU
dc.subjectглавная балкаru_RU
dc.subjectloaden
dc.subjectclassificationen
dc.subjectreinforced concrete bridgesen
dc.subjectroadwayen
dc.subjectthe main beamen
dc.subjectКМТuk_UA
dc.titleМетодика розрахунку та визначення вантажопідйомності залізобетонних аркових прогонових будов з їздою поверху методом класифікаціїuk_UA
dc.title.alternativeМетодика расчета и определения грузоподъемности железобетонных арочных пролетных строений с ездой поверху методом классификацииru_RU
dc.title.alternativeThe Technique of Calculation and Determination of the Carrying Capacity of Reinforced Concrete Arched Constructions with Riding Surface According to the Classification Methoden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КМТ
Випуск 05 (МТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf322,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.