Методика розрахунку та визначення вантажопідйомності залізобетонних аркових прогонових будов з їздою поверху методом класифікації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Abstract
UKR: Мета. Порівняння класів рухомого складу з класами елементів прогонових будов дозволяє судити про можливість та умови пропуску його по мостах. Методика. Для головних балок прогонової будови визначають максимальну інтенсивність тимчасового вертикального рівномірно розподіленого навантаження, яка не викликає наступ граничного стану при нормальній експлуатації моста. Розраховану таким чином інтенсивність надалі для стислості називають допустимим тимчасовим навантаженням. Результати. За виведеними формулами були отримані класи головних балок проїзної частини Дарницького залізничного моста. Наукова новизна. Виведено формули для визначення класів головних балок проїзної частини арочних залізобетонних прогонових будов з їздою поверху і визначені способи навантажування багатозначних ліній впливу у разі різних варіантів розрахунку. Порівняння отриманих класів дозволяє оцінити точність і похибку у визначенні за різними розрахунковими схемами. Практична значимість. За цією методикою були визначені класи головних балок проїзної частини Дарницького моста, як приклад.
RUS: Цель. Сравнение классов подвижного состава с классами элементов пролетных строений позволяет судить о возможности и условиях пропуска его по мостам. Методика. Для главных балок пролетного строения определяют максимальную интенсивность временной вертикальной равномерно распределенной нагрузки, которая не вызывает наступление предельного состояния при нормальной эксплуатации моста. Рассчитанную таким образом интенсивность в дальнейшем для краткости называют допустимой временной нагрузкой. Результаты. По выведенным формулам были получены классы главных балок проезжей части Дарницкого железнодорожного моста. Научная новизна. Выведены формулы для определения классов главных балок проезжей части арочных железобетонных пролетных строений с ездой поверху и определены способы загружения многозначных линий влияния в случае различных вариантов расчета. Сравнение полученных классов позволяет оценить точность и погрешность в определении по разным расчетным схемам. Практическая значимость. По этой методике были определены классы главных балок проезжей части Дарницкого моста, как пример.
ENG: Purpose. Comparing Classes rolling elements with classes superstructures gives an indication of the possibilities and conditions of his passes over the bridge. Methodology. For the main beams span determine the maximum intensity of temporary vertical uniformly distributed load that does not cause a limiting condition during normal operation of the bridge. Thus calculated intensity for brevity called allowable time - viscous heating. Findings. The formulas were derived classes of the main beams carriageway Darnytsia railway bridge. Originality. The formulas for determining the classes of the main beams of the roadway arch concrete superstructures with riding on top and defined ways of loading multivalued lines of influence in the case of different variants of calculation . Comparison of the class to evaluate the accuracy and error in determining for various design schemes. Practical value. By this procedure the major classes were defined by the beams of the bridge roadway Darnytsia as an example.
Description
М. Попович: ORCID 0000-0003-1790-3110
Keywords
вантажопідйомність, класифікація, залізобетонні мости, проїзна частина, головна балка, грузоподъемность, классификация, железобетонные мосты, проезжая часть, главная балка, load, classification, reinforced concrete bridges, roadway, the main beam, КМТ
Citation
Попович, М. М. Методика розрахунку та визначення вантажопідйомності залізобетонних аркових прогонових будов з їздою поверху методом класифікації / М. М. Попович, Д. Ю. Ігнатенко // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2014. – Вип. 5. – С. 70–75. – DOI: 10.15802/bttrp2014/40546.