Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3646
Title: О методе расчета рельсовых цепей с нелинейными ферромагнетиками в условиях влияния помехи тягового тока
Other Titles: Про метод розрахунку рейкових кіл з нелінійними феромагнетиками в умовах впливу перешкоди тягового струму
The Method of Track Circuit Calculation with Nonlinear Ferromagnetic in Conditions of Traction Current Disturbance Influence
Authors: Журавлев, Антон Юрьевич
Журавльов, Антон Юрійович
Zhuravlov, Anton Yu.
Zhuravlev, Anton Yu.
Keywords: рельсовая цепь
дроссель-трансформатор
четырехполюсник
ферромагнетик
гистерезис
спектр
вихревые токи
магнитная вязкость
кривая намагничивания
моделирование
рейкове коло
дросель-трансформатор
чотириполюсник
феромагнетик
гістерезис
вихрові струми
магнітна в'язкість
крива намагнічення
моделювання
claotype chain
throttletransformer
quadripole
hysteresis
spectrum
vortical currents
magnetic viscidity
curve of magnetizing
simulation
КАТЗ
Issue Date: 2011
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Журавлев, А. Ю. О методе расчета рельсовых цепей с нелинейными ферромагнетиками в условиях влияния помехи тягового тока / А. Ю. Журавлев // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2011. — № 2. — С. 19-26. — DOI: 10.15802/ecsrt2011/16774.
Abstract: RU: В статье рассмотрен метод расчета рельсовых цепей с нелинейными ферромагнетиками в условиях влияния помехи тягового тока.
UK: У статті розглянуто метод розрахунку рейкових кіл з нелінійними феромагнетиками в умовах впливу перешкоди тягового струму.
Description: А. Журавлев: ORCID 0000-0001-6885-5177
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3646
http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/16774
http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/16774/14296
Other Identifiers: DOI: 10.15802/ecsrt2011/16774
Appears in Collections:№ 02 (ЕСБЗТ)
Статті КАТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf543,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.